Recenze (113)
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Netflix so svojou produkciou opäť nesklamal. Jedinečný seriál, ktorý zaujal aj staršiu sortu ľudí. Prečo? Lebo každá generácia si zažila niečo podobné a každý sa našiel v nejakej postavy. Aj keď niekedy to bolo teenergersky naivné, celkový dojem to nepokazilo, možno práve naopak. Zaujímavý nápad a jedinečné spracovanie sa k sebe výborne hodia. Aj výkony hercov boli skvelé. Moje naj postavy? Pravdepodobne Hannah a Jeff.
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
Seriál s pomalým štartom ale potom sa to rozbehne ako na poriadnej nacistickej dráhe. Zaujímavé spracovanie Čo keby ... Spočiatku ploché postavy si neskôr vybudujú silný charakter a hneď sa s nimi dokážete stotožniť v danej situácii. Obzvlášť zaujímavé sú postavy skutočných nemeckých pohlavárov, medzi ktorých patrí napríklad v seriály živý Heydrich. Na internetovú produkciu je to vynikajúca kvalita, už len keď sa na to pozrieme z historického spracovanie neuskutočnených udalostí.
Osmý smysl (2015) (seriál)
Konečne výborné scifi od The Wachowski. Po nudnom a obohratom Jupiterovi vytvorili seriál, ktorý je osviežujúci, napínavý a uveriteľný. Podobné ako svojho času Matrix. Každá časť je niečim jedinečná, každú časť si človek vychutná. Môžem len odporučiť všetkým milovníkom kvalitných seriálov.
Interstellar (2014)
Pomalý štart ale o to lepší záver. Nolanova schopnosť nechať diváka v závere v nemom úžase je jedinečná. Zobrazenie čiernej diery bolo pre mňa ako milovníka vesmíru skvostné. Ako vždy, nesmie chýbať Hans Zimmer s ešte viac jedinečným soundtrackom.
Kód Enigmy (2014)
Výborný film so skvelým Benedictom. Zážitok z filmu upevnil zaujímavý soundtrack, ktorý dobre film dobre dopĺňa.
Zmizelá (2014)
Ako postupuje dej, čím ďalej tým viac nenávidíte hlavnú postavu. A tú druhú máte čím ďalej tým viac radšej.
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Slušné pokračovanie jednotky. Celý film mal spád, človek sa pri tom nenudil. Vedel aj parkrát prekvapiť. A aj tretie pokračovanie sľubuje zaujímavý dej.
Banshee (2013) (seriál)
Vie zaujať, hlavne Job a jeho štýl. Po skončení druhej sezóny, som v úžase.
Nevědomí (2013)
Film som si pustil s tým, že neviem o čom to poriadne je. A dostal som zážitok. Neviem čím to je, možno mi netreba ku šťastiu veľa, možno veľa ľudí bude so mnou nesúhlasiť. Zostal som ohromený. Tom Cruise ukázal čo v ňom je, krásna Olga ho dopĺňala. Morgan a Nikolaj ma potešili tiež. A tá hudba, niektoré pasáže boli dokonalé. Ľutujem, že som to nevidel v kine.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Ten záver ... smrť Gisele bola ťažká rana. A Tokyo? Keď som videl Hana znovu v tom aute, vykresali u mňa iskru nádeje, že to prežil. A potom tú iskru zabili. Znovu.