Recenze (208)
My děti ze stanice Zoo (1981)
Velmi působivě natočený film podle stejnojmenné knihy, ve které se v kostce popisuje, co se s člověkem stane, když začne být závislý na tvrdých drogách, a co je pro jejich přísun schopen obětovat. Téměř bez hudby. A řekl bych, že dost dobře provedená proměna školačky v drogově závislou. Skutečně překvapilo. Výborné.
Amélie z Montmartru (2001)
Krásný film jak po vizuální, tak i po příběhové stránce. Velmi poeticky a s notnou dávkou francouzské elegance zpracováno, a Audrey je úžasná. A skvělí jsou i ostatní herci.
Zvoník od Matky boží (1997) (TV film)
Vcelku dobře zpracovaná adaptace známého díla Victora Huga.
Tak jde čas (1965) (seriál)
Ještě větší fuj než Mladí a neklidní.
Mladí a neklidní (1973) (seriál)
Fuj!
Šakalí léta (1993)
Nezapomenutelný český muzikál. A to muzikály nemám rád.
Austin Powers: Špion, který mě vojel (1999)
Jedna * za kostýmy. Jinak veskrze trapný a nudný film.
Poslední zůstává (1996)
Jeden z těch lepších Willisů.
Happy Tree Friends 1 - První krev (2002) (video kompilace)
Výborně brutální a nechutné. Zábava až do morku kostí. Ovšem trochu jednodušší, ale... komu to vadí?:)
Zuřící býk (1980)
Opět Scorsese. Opět nezklamal. Výborné!