Recenze (452)
Diktátor (2012)
Horšie ako Borat, lepšie ako Bruno. Smiech zaručený.
Méďa 2 (2015)
Tuším ešte lepšie ako jednotka, keď som videl Toma Bradyho tak som uvažoval o plnom počte.
Méďa (2012)
Výborné, veľmi dobre sadli herci aj množstvo popkultúrnych odkazov.
Chicagský tribunál (2020)
Súdna konverzačka s hviezdnou zostavou (Cohen vládne) a úžasným scenárom. Aaron to zase dokázal.
Ajťáci (2006) (seriál)
IT zlatíčka, hlavná trojica geniálna, veľmi dobre napísané diely. DAS HAUS DIE FRAU !!!
Daredevil (2015) (seriál)
Komiksové prekvapenie ako hrom. Prostredie Hells' Kitchen vymakané, Kingpin úžasný záporák. Druhá séria ešte lepšia.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Animovaný seriál ktorý sa dá pozerať celý život.
Zoolander (2001)
Tak blbé až skoro dokonalé. Silné 4*.
Zombieland (2009)
Prvá polovica ultimátna zábava, zoznamovanie sa s postavami a s pravidlami. Druhá polka slabšia, celkovo spokojnosť.
Škola rocku (2003)
Jack Black k mojím obľúbencom nepatrí, ale to nadšenie z jeho strany bolo nákazlivé a vytiahlo film veľmi vysoko.