Recenze (452)
Cesta zpátky (2020)
Dobrých basketbalových filmov je ako šafránu, preto zaokrúhľujem hore. Affleck úplne v pohode a hráči veľmi sympatickí. Emocionálna rovina funguje bez nejakej patetickosti a gýču.
Po životě (2019) (seriál)
Po desiatich rokoch a nespočetných záchvatoch smiechu ma Ricky Gervais prvýkrát rozplakal. Ale aj tu som mal úsmev na tvári. Fantastické.
Mandalorian (2019) (seriál)
Žiadne svetelné meče a špinaví stormtrooperi ? Jednoznačne áno a oveľa lepšie ako väčšina Star Wars filmov z tohto storočia. Baby Yoda vládne v každej scéne a teším sa ďalšie časti. Pedro Pascal nemusí byť ani vidieť a viete že je frajer. Kresby v záverečných titulkách každého dielu krásne. I have spoken.
Jen vraždy v budově (2021) (seriál)
Úprimne som ani netušil či Steve Martin a Martin Short vôbec žijú, profesionálne alebo doslova. Tu ma bavia od prvého dielu. Horšie to je so Selenou bez jedného výrazu či grimasy. Možno je to rolou, u mňa skorej absenciou herectva. Prvú sériu sa na ňu aspoň dalo pozerať, do druhej riadne pribrala a XXL oblečenie to nezachraňuje. Ale kvôli dvom Martinom budem pozerať aj tretiu sériu.
Cunk on Earth (2022) (seriál)
Veľmi som sa tešil, výsledok je žiaľ rozpačitý. Trápne momenty striedajú vtipné momenty relatívne pravidelne počas všetkých piatich dielov. Zamrznuté ksichty odborníkov ale bavili veľmi takže nejakému pokračovaniu by som sa nebránil. Alebo keby hodil Netflix do ponuky staršie veci.
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Jediné čo si budem po týždni pamätať bola skvelá hudba a dve rozlúčkové sekvencie na začiatku a na konci úplne bez hudby. Wakanda bez Pantera príliš emancipovaná a nudná, jediná zaujímavá postava Namor. Marvel okrem Spidermana bez jediného svetlého záblesku. Martin Freeman totálne nevyužitý.
Expresní zásilka (2012)
Adrenalínová zábava s úžasnou kamerou, relatívne jednoduchým, postupne odhalovaným príbehom a skvelým Michaelom Shannonom. Takto majú akčné jednohubky vyzerať.
Dokonalý únik (2009)
Zábavné, nenudiace ani chvíľu ale relatívne predvídateľné a twist odhadnuteľný. Každopádne poslednych 15 minút je super.
Criminal: Německo (2019) (seriál)
O malý kúsok za Criminal UK. Možno keby pridali ešte nejaké 2-3 epizódy tak ich predbehnú. Zaujali všetky 3, aj kritizovaný Yilmaz, ale najväčšia chuťovečka bola Claudia.
Criminal: Velká Británie (2019) (seriál)
Aj ked len v dvoch miestnostiach, napínavé dostatočne. Druhá séria je ešte lepšia ako tá prvá a pre mňa je Criminal UK to najlepšie spomedzi ostatných krajín. Obľúbené diely Alex a Danielle.