Recenze (269)
Krkonošské pohádky (1974) (seriál)
VEČERNÍČEK = KRKONOŠSKÉ POHÁDKY!
Červený trpaslík (1988) (seriál)
POLYMORF je BOŽÍ!!!
Statečné srdce (1995)
Můj první historický velkofilm, který mě naprosto dostal, čili nemohu jinak jak plný céres.
Byli jednou dva písaři (1972) (seriál)
"Chtěl jsem postavit pantenón, ale to bych musel zrušit kedlubny..." NEUVĚŘITELNÁ PALBA!!!
Byl jsem při tom (1979)
NÁDHERA!!!
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Ecstasy Of Gold (a nejen tento majstrštyk) BBC povyšuje na grandiózní westernovou operu; tak proto plný céres...
AC/DC - koncert v Doningtonu (1992) (koncert)
Aneb kterak se z nápisu na vysavači stala nejlepší R/n/R banda všech dob. For Those About To AC/DC, I Salute You!!!
Záskok (1997) (divadelní záznam)
GENIÁLNÍ!!!
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
One Flew Over the Cuckoo's Nest? Důvod, proč jsem si prostě musel prověřit kukačku (nikoli v lese, ale v Googlu :-), jestli opravdu nastrkává do cizích hnízd své prcky. A taky, a to hlavně, jeden z prvních filmů, kvůli nimž jsem filmovému fenoménu do jisté míry podlehl! Co víc dodat? Nic! Prostě zásadní, ne-li základní snímek kinematografie vůbec; toť můj názor, soud. Jo a ještě jedna zajímavost (a možná se to někde v komentech již objevuje), jedná se prý (zaslechl jsem v hospodě :-) o filmového pokračovatele Cool Hand Lukea, jenž byl rovněž nenapravitelným průserářem...
Akt (1997) (divadelní záznam)
Miloň je king! Takové šibalské úsměvy doprovázené nekonvečními tanečními kreacemi, no vyloženě můj typ :-)