Recenze (358)
Happy Tree Friends 2 - Druhý chod (2003) (video kompilace)
Ale jo, kreslená brutalita, která dokáže na jedno odpoledne dobře zabavit a člověk se sem tam zachláme. Všechny happy tree friends epizody bych sestříhal asi tak do dvouhodinového celovečerního filmu těch nejlepších a nejvtipnějších vraždiček...
Happy Tree Friends 1 - První krev (2002) (video kompilace)
Ale jo, kreslená brutalita, která dokáže na jedno odpoledne dobře zabavit a člověk se sem tam zachláme. Všechny happy tree friends epizody bych sestříhal asi tak do dvouhodinového celovečerního filmu těch nejlepších a nejvtipnějších vraždiček...
Happy Tree Friends: Winter Break (2004)
Ale jo, kreslená brutalita, která dokáže na jedno odpoledne dobře zabavit a člověk se sem tam zachláme. Všechny happy tree friends epizody bych sestříhal asi tak do dvouhodinového celovečerního filmu těch nejlepších a nejvtipnějších vraždiček...
Happy Tree Friends (2006) (seriál)
Ale jo, kreslená brutalita, která dokáže na jedno odpoledne dobře zabavit a člověk se sem tam zachláme. Všechny happy tree friends epizody bych sestříhal asi tak do dvouhodinového celovečerního filmu těch nejlepších a nejvtipnějších vraždiček...
Gumáci (1994) (seriál)
Osvědčený formát, který, který ale srazila podle mě dost slabá satira a malý humor tehdejších nezkušených tvůrců. Uvítal bych návrat na obrazovky s kvalitnějším produkčním týmem. A mimoto současná politická scéna nabízí takového materiálu na použití, že by byl hřích to nevyužít. Zejména duo ParouBack+sRáth bych si vychutnal...
Yellowstone v plamenech (2006) (TV film)
No jo no, katastrofy prostě docházejí a pokud se nevyskytnou krom zemětřesení, požárů, tsunami, záplav, sopek, hmyzu nějaké další nové neokoukané, tak budeme muset v polovině filmu vypínat mozek u takovýchto stupidit, ke kterým se vymýšlí i stupidní konce... Docela bych chtěl vidět scénář tohoto filmu, podle mě se vešel na dva řádky listu A4... Oheň, Oheň, Panika, Omšelá láska, Superhasičman, Superhasičzáporák, chvíli to bude vypadat že shoří celá planeta a pak ...HappyEnding...uhašeno...šukec... mazec.....konec
Partie krásného dragouna (1970)
Příjemná Vacátkovina, ale ničím zázračně výjimečná. Všichni herci drží vysokou laťku...
Prostě úžasná (1994)
Děti a prostitutka zmixované do celkem solidní rodinné komedie, na kterou se dá krásně koukat jedním okem v sobotu dopoledne když druhým okem stahujete z rapidsharu nelegální software, filmy a muziku...
Ken Park (2002)
Jak pravil sám velký tvůrce... Vemte čtyři pět nejperverznějších věcí které se zaručeně staly a o kterých jste slyšeli, dejte tomu naturalistický look a bude to pecka, která naplní vaší kapsu a zaručeně bude šokovat víc než váš předchozí šokující film. Nebojte nebude.. Pro puberťáky to bude v lepším případě jen další FAKT HUSTEJ FILM TYPÉÉÉ, v tom horším případě jim už ani onanie nebude nikdy připadat tak normální a přirozená věc jak doposud :o) Prostě každej sme trochu úchylnej, tenhle film je bohužel místama úchylnější než mé úchylky...
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Sprosté věci mi nevadí, když jsou nápadité a ne jen primitivně a nejapně vulgární. U filmu se to podlě mě narozdíl od seriálu povedlo, seriál mi přišel asi tak první dva díly originální, pak opakující se a sklouzávající do oné trapnosti. Bavil jsem se u scének Satana s Husajnem či americké ofenzivy na kanadu s krycím názvem "Kryjte se za černochy" a navíc tu bylo několik klenotů v podobě chytlavých písniček, zejména Kyle's Mom is a bitch a taky Uncle Fucker. Přiznejte se kdo z vás ty melodie nezná?