Recenze (1 262)
Rivalové (2013)
Tento film sa nedá ľahko opísať. Toľko dobrých pocitov čo som si odniesol z kina som už dávno nemal. Majstrovsky natočené, zahrané a ozvučené. Pre mňa ako fanúšika F1, Nikiho Laudu len samé pozitíva. Pri prvej veľkej cene po nehode, mi padla sánka, vystúpili zimomriavky a len nechápavo som krútil hlavou ako to je krásne natočené. Príbeh o vášni, vytrvalosti, prekonávaní samého seba, o nezlomnosti človeka. Dokonalosť. Srdcová záležitosť. Chcem počuť tie V12-tky kričať znova, znova, znova...
Hell on Wheels (2011) (seriál)
Jednoducho paráda. Western, drsné ksichty, colty, winchestrovky a to všetko pod patronátom stanice, ktorá stvorila Walking Dead.
Pařba na třetí (2013)
Zasmial som sa možno dvakrát takže slabota. Očakával som väčšiu pařbu.
Tohle je válka! (2012)
Romantika do pohodky. Raz za čas niečo také nezaškodí.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Nechcelo sa mi do toho, no nakoniec ma po dopozeraní naplnil fajn pocit. Skvelý vizuál a parádne prostredie bez nudy. Ľutujem, že som to nevidel v kine.
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Takto zhovadiť skvelú sériu, chvalabohu že na to rytmaus nezložil OST.
Pot a krev (2013)
Film nie je zlý, len som od neho očakával po videní trailerov niečo úplne iné pri čom by som sa s chuti zasmial. Aj toho železa tam mohlo byť viac.
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Zachránime kufřík, zachnánime svět!
Dredd (2012)
Super, presne takýto pohodový materiál som potreboval. Sympatickí herci, brutálne zábery a akurátna stopáž.
Muž z oceli (2013)
Debilné chovanie postáv na čele so supermužom. Scény z Kryptonitu sa ešte ako tak dali, ale zvyšok nemastný-neslaný.