Recenze (1 262)
Čtyři svatby a jeden pohřeb (1994)
Typ romantickej komédie ktorú nemusím 60%
Námořní vyšetřovací služba (2003) (seriál)
Musím sa priznať, videl som len pár dielov a tie ma presvedčili, že je to veľmi dobre natočený seriál so sympatickými hlavnými predstaviteľmi. 82%
JAG (1995) (seriál)
Už ako malý som ho sledoval a mám na tento seriál tie najkrajšie spomienky hlavne vďaka Catherine za ktorú dávam *. 82%
Frasier (1993) (seriál)
Neviem, ale pre mňa je to dosť vtipná záležitosť s perfektnými hláškami. 85%
Můj přítel Monk (2002) (seriál)
Čudný ale aj výborný detektív, ktorého skvele hrá Tony Shalhoub. Nie všetky diely sú dokonalé, ale takto mi to stačí. 85%
Akta X (1993) (seriál)
Scifi mám rád takže Akty X som si veľmi obľúbil a nemôžem povedať krivého slova. 90%
Rodina Sopránů (1999) (seriál)
Rodinka Sopranovcov ma zaujala už len z toho dôvodu, že ide o mafiánske prostredie podčiarknuté skvelým výkonom Jamesa Gandolfiniho. 90%
Přátelé (1994) (seriál)
Najlepší komediálny seriál aký kedy bol natočený! Moja srdcovka 100%
Vymítač ďábla (1973)
Som v rozpakoch na jednej strane scenár, hudba a aj atmosféra boli výborné, ale na strane druhej po tých rečiach čo som tu čítal že sa jedná o najlepší a najstrašnejší horor všetkých čias som sklamaný. Bolo tam niečo strašidelné? Jediné čo ma ako tak znechutilo bola tvár Regan a tie sekundové zábery na démona bol veľmi vydarené. Musím skonštatovať že som od Exorcistu očakával viac, ale chápem prečo stal v tej dobe klasikou. 75%
Smrtonosná past 2 (1990)
Mclane po druhé a stále dobrý. Jednotka bola výnimočná a dvojka je zaujímavá najmä scenáristickými nápadmi. Prostredie a príbeh nás tentoraz stavia do inej pozície ako prvá časť. John už nieje sám proti všetkým (no sem tam), ale tentoraz on pomáha iným v dolapení teroristov. Slušná akcia, slušné hlášky to všetko vyzdvihuje Die Hard 2 nad ďalšími akčňákmi, ale už to nieje stará dobrá klasika. 82%