Poslední recenze (4)
Seveřan (2022)
Z hodnocení některých omezených imbecilů, dělající v každé druhé větě gramatické chyby je mi na blití. Z původního hodnocení 90% při otevíracím týdnu, kdy jsem v kinosále vrněl blahem jak úžasný kousek dokázal mladý Eggers vytvořit, šlo hodnocení po půl roce lehce pod 70%. Samozřejmě je to díky vlně zamindrákovaných vošoustů ustříkávající si maximálně tak z akčňích "spektátlů" Michaela Baye, kteří se k filmu dostali až přes streamovací platformy, nebo rovnou zpiráťený. Bohužel po prvním kole prezidentských voleb je celkem jasný, že v česku žije minimálně 2 miliony idiotů, kteří se nejspíš shromáždili i zde a nasázeli odpady!, protože film byl NUUUUDNÝÝÝÝÝÝÝÝÝ. Takový argument si strčte někam a táhněte zpátky k Marvelu. Já dávám za tento masterpiece plnou pálku, společně s umístěním v top 5 filmů roku 2022.
Jak vycvičit draka 3 (2019)
Dávám tomu 5* jen kvůli emocím co to ve mě vyvolalo. V poloplném kině kde jsem byl asi jeden z 10 dospělých jsem při loučení brečel jako želva a během téhle pětiminutové scény mi hlavou proběhly všechny ty epické, emotivní a celkově úžasné momenty z nejlepší animované trilogie všech dob.
Zaklínač - Série 2 (2021) (série)
Jediný pocit který mnou prochází po konci poslední epizody je čistá nasranost. Druhou sérii Zaklínače bych přirovnal k osmé sérii GoT. Celou dobu jsem se poměrně dobře bavil, některé epizody byly horší, některé lepší, ale celkově si to drželo určitou kvalitu. I s tím znásilněným Eskelem jsem se nějak srovnal a všechny ty dějové oblouky které tvůrkyně oproti knize vymyslela jsem taky přešel. Ovšem stejně jako u GoT, jakmile se tvůrci odklonili od předlohy, tak šlo všechno do kopru. Za mě poslední epizoda je scénáristická tragédie a to jakým způsobem dělá seriál Sapkovkemu předloze ostudu mě nehorázně vytáčí. Sakra ženská, vždyť máš před sebou mistrovský materiál na 10 sérií, tak se ho proboha aspoň trochu drž a svoje tvůrčí mindráky si vylévej na značce na které nestojí milióny fanoušků. 4/10