Recenze (1 137)
Asterix a Obelix: Říše středu (2023)
Horší by to bylo, kdyby se do role Obelixe vrátil Depardieu, kterého od té doby, co se odkopal, nemůžu ani cítit. Další díly už proboha ne! (i když už tvůrcům pro další dobrodružství naštěstí docházejí místa)
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (2002)
Tady měla hraná série o Asterixovi skončit, a bylo by fajn. V mnohém lepší, než první díl a Kleopatra byla fakt boží.
12 úkolů pro Asterixe (1976)
Nejlepší kreslený film s Asterixem.
Asterix a Vikingové (2006)
Ačkoliv Asterixe miluju, tohle byl podle mě docela zbytečný díl, i když s pěknou animací. Pořád ale lepší animáky, než ty hrané hrůzy, které vedou akorát do pekla.
Rocketman (2019)
Možná je to tím, že Eltona moc nemusím (jako zpěváka), ale film mě neoslovil tolik, jako třeba Bohemian Rhapsody.
Bohemian Rhapsody (2018)
Queen poslouchám odmalička dodnes a nejen ze sentimentality nemůžu dát míň, než plný počet. Ten film je skvost, který budou dávat za příklad i za desítky let.
Tajná invaze (2023) (seriál)
Marvel upadá, a nehrát v tom Samuel L. Jackson, dal bych i míň.
Kruh (2002)
Film se silným příběhem, který umí postrašit... hodně... jeden z mála, u kterého mi běhal mráz po zádech.
Nezvratný osud 2 (2003)
Dvojku jsem viděl někdy kolem roku 2005, kdy jsem nebyl na podobné chuťovky, jako byla brutální nehoda na dálnici a následná úmrtí, ještě moc zvyklý (jedničku jsem viděl až později), proto mě to zasáhlo natolik, že jsem film dodnes (a to jsem viděl stovky krvavějších snímků) nedokázal vymazat z hlavy. Neznamená to sice, že byl kdovíjak kvalitní, ale rozhodně se u něj budete bavit.
Nezvratný osud (2000)
Dvojka je sice díky legendární silniční scéně známější, tohle však bylo poprvé, co tvůrci přišli s originálním "zabijákem puberťáků". Pohled na S. W. Scotta, který se nechoval jako idiot, byl k nezaplacení.