Oblíbené seriály (8)
Robotí superopice v akci! (2004)
..prve stretnutie super opicieho druhu som mala pocas ucenia na skusku..pozerala som jednym okom..po chvilke oboma..na druhy den som bola zavisla..uuuuzasna uchylarna, kde najvacsieho hajzla v originali nahovoril mark hamill..no nechajte si to ujst..//..milucke postavicky, a pritom sa s nimi nikto nekasle, nie je zriedkave, ze super tim je na pokraji vyhynutia, ale nevzdavaju sa..//citacie striedajju odkazy, pricom vsak ma tim svoju vlastnu misiu - ochranovat mestecko shuggazoom..zdanlivo "seriozne" dielko, ktore je vlastne parodiou..nd that´s what i like.//HYPERSILO VPŘED!!!
Dexterova laboratoř (1996)
Death Note - Zápisník smrti (2006)
Neuvěřitelná dobrodružství Rudly a Koumáka (1995)
..one is genius, the other insane..narf.. :-P
Star Trek: Nová generace (1987)
Will a Grace (1998)
..he´s so gay that he became straight!..good evening, ladies and..gentle-ladies!..a podobne..a mozno aj preto, ze som väčšniu epizód pozerala z postele s teplým kamarátom, kombinujúc jahody, zmrzlinu a šampanské.. :-).. a veľa humoru vyplynulo z podobnosti s dámami, ktoré poznám(e)..