Recenze (294)
Hodiny před popravou (1999) (TV film)
Lepší tři hvězdičky za psychologii! :)
Zmizelá (2012)
Cekal jsem vic, ale ten polootevreny konec... :/
Ceny české filmové kritiky 2013 (2014) (pořad)
Pět hvězd jen proto, že se přiznal! :D
Na hraně zítřka (2014)
Opět směska filmů Avatara a Transformerů... Nechápu, jak se Vám to může líbil, ale je to každého věc :) Chtěl jsem dát ***, ale trochu tu hranu zachránil John Newman, takže ****!
Já, padouch 2 (2013)
Chtěl jsem dát dvě hvězdičky, ale za tu závěrečnou mimoňskou písničku jsem musel dát za tři!
Hodina pravdy (2015) (pořad)
Svoboda byl lepší...
Hadi v letadle (2006)
Těšil jsem se na ten soud... Velké zklamání, vůbec nechápu, jak se může Samuel snížit k tomuto katastrofálního snímku...
Jak vycvičit draka (2010)
Nemám slov...
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Menší s*ačka, než jsem si myslel, ale stejně...
Vesmírná exploze (2008) (TV film)
Fenomenální a jedinečná show! *****/-110%