Recenze (294)
Válečný kůň (2011)
Sice tam je pár chyb, ale pěkný snímek! 94,7%
jOBS (2013)
Pan Kutcher byl strašný! Vůbec nebyl podobný Jobsovi, až na ten začátek. Nedivím se, že tento film byl natočený až po smrti opravdového Jobse...
Noe (2014)
Velmi zvláštní zpracování! :)
Magnolia (1999)
Životní role Toma Cruise!
V jeho očích (2014)
Za mě - nejlepší snímek za rok 2014! 100%!
Jak kluk potkal holku (2014)
CQFF MEZIPATRA 2014: Snímek strašně moc vtipný, 89%
Objekt mé touhy (1998)
Trochu jsem nečekal otázku: "kdy se odstěhuješ?" A teď žije s policistu... :D
Megažralok versus crocosaurus (2010)
""Nejlepší" "filmová" "show""! Nula procent...
Liga výjimečných (2003)
A to jen proto, že Rudolfinum, jinak bych dal odpad!
Třída 8.A (2014) (pořad)
Zajímavý pořad! :)