Recenze (296)
Albert Nobbs (2011)
Smutně krásné! Jen škoda, že Glenn Close nedostala Oscara - zasloužila by si ho :)
Amazing Spider-Man (2012)
Andrew Garfield excelentní. Ostatní nic moc - možná digitalizace dr. Curta Connorse (Rhys Ifans) byla kupodivu zdařilá. Hudba ve stylu Avatara - takže nic nového. "Nový Spider-Man je hezčí, než starý Spider-Man." 55%
Americký sniper (2014)
Aniž bych se koukl na čsfd nebo jinam, nečekal jsem, že je tento snímek podle skutečné události... Dost slušné!
Anna Karenina (2012)
Pouze a jen jedna hvězdička! A to za hudbu a kostýmy. Jinak děs, běs (a hrůza)...
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Nikdy jsem nevěřil, že přehodnotím Zdeněčka Polreichů z jedné hvězdičky na čtyři...
Another Gay Movie (2006)
Tady je takových homofóbů... :/
Atlet roku 2019 (2019) (pořad)
.
Ať žijí duchové! (1977)
Krásné, nemám co dodat! 100%
Austrálie (2008)
"A já tě uslyším! :)" Pěkný konec.
Avatar (2009)
Avatar je méně sračkoidní, myslel jsem, že se na něj nikdy nekouknu, ale zklamal jsem sám sebe. Tento megalomanský snímek je vlastně směska filmů: Poslední samuraj, Harry Potter, Sunshine, Jurský park, Star Wars, Star Trek, Top Gun, Pán prstenů, Apocalypto, Apokalypsa, Titanic, Terminator Salvation, Tanec s vlky, atp. - prostě znásilnění všech filmů.