Recenze (694)
Lotrando a Zubejda (1996)
Čím jsem starší, tím mám tu pohádku raději. Hraní se slovy a hudba pozdvihují Lotranda a Zubejdu mezi nejlepší české pohádky.
Superšéf 24 hodin do pekla a zpět (2020) (pořad)
Moderátor samozřejmě super, ale ten formát hodně pokulhává za Ano, šéfe! Ale chápu Pohlreicha, že to chtěl po letech změnit.
5 proti 5 (2007) (pořad)
Za Novotného, byť mám k němu své výhrady, to bylo povedené. S Lesákem šla kvalita dolů.
Co na to Češi (2016) (pořad)
Špatná volba moderátora.
Noví mutanti (2020)
Po všech těch přetáčkách, přestříhávání a odkládání premiéry jsem čekal průser, ale nakonec se z toho vyklubal o fous lepší snímek než Dark Phoenix. Přispěl k tomu hlavně komorní příběh a jakýs takýs soustředění na postavy.
V zajetí (2020)
Předvídatelný thriller, ale řemeslně a po herecké stránce na jedničku.
Vánoční kronika (2018)
Cílovka nejsem, ale Kurt Russell jako Santa je prostě boží.
Greenland: Poslední úkryt (2020)
Jednohubka, kterou bych si dal i v kině. Jen víc takových snímků.
Pan Jangle a vánoční dobrodružství (2020)
Je to povedené, ale stále si lámu hlavu nad tím, proč Hollywood musí dávat přednost hercům tmavé pleti i v prostředí, kde se to moc nehodí. Úplně to bilo do očí. Jako celek to ale až na pár písní bylo fajn.
Jeho dům (2020)
Takový nápaditý snímek s opravdu dobře fungujícími strašidelnými scénami tu nebyl od Hill House. Příjemné překvapení.