Recenze (691)
Boratův navázaný telefilm (2020)
Cohen na to šel po dlouhé pauze jinak, ale opět se trefil do černého! Kloubouček
Dámský gambit (2020) (seriál)
Smekám! Takhle výbornou minisérii o šachistce jsem teda nečekal.
Upíři v Bronxu (2020)
Nenápadná nízkorozpočtová blbina, jež je místy i sakra vtipná a originální. Příjemné překvapení.
David Attenborough: Život na naší planetě (2020)
Jako završení Attenboroughovy práce naprosto brilantní dílo, které opravdu nutí k zamyšlení.
Enola Holmesová (2020)
Feministický snímek oslavující nezávislost a bojující proti škatulkování žen coby poslušných manželek atd. Nic proti, dnešní Hollywood už je takový, avšak u Enoly Holmes to bylo příliš okaté. A udělat ze Sherlocka Holmese empatického dobráka, který hraje druhé housle, byť snímek není o něm, to už je silné kafe.
Mizerové navždy (2020)
Možná patřím k menšině, ale Mizerové navždy mi dali přesně to, co jsem od nich očekával v prvním a druhém díle, leč Michael Bay si jel pouze svůj trademark - výbuchy, efektní záběry a kašlání na postavy. Trojka jde opačným směrem a moc jsem si ji užil, což je pro mě opravdu milým překvapením. V tomhle duchu bych si dal i čtyřku.
Chůva na zabití: Krvavá královna (2020)
Kopie prvního filmu, ale sranda to je pořád.
Rambo: Poslední krev (2019)
Taková béčková jednohubka s kapkou nostalgie. Důstojnější rozloučení než Smrtonosná past: Opět v akci.
Chůva na zabití (2017)
Nápaditá a vtipná blbina s překvapivě povedeným scénářem.
Jeho temné esence - Série 1 (2019) (série)
O třídu lepší než filmový Zlatý kompas.