Recenze (691)
Co na to Češi (2016) (pořad)
Špatná volba moderátora.
Noví mutanti (2020)
Po všech těch přetáčkách, přestříhávání a odkládání premiéry jsem čekal průser, ale nakonec se z toho vyklubal o fous lepší snímek než Dark Phoenix. Přispěl k tomu hlavně komorní příběh a jakýs takýs soustředění na postavy.
V zajetí (2020)
Předvídatelný thriller, ale řemeslně a po herecké stránce na jedničku.
Vánoční kronika (2018)
Cílovka nejsem, ale Kurt Russell jako Santa je prostě boží.
Greenland: Poslední úkryt (2020)
Jednohubka, kterou bych si dal i v kině. Jen víc takových snímků.
Pan Jangle a vánoční dobrodružství (2020)
Je to povedené, ale stále si lámu hlavu nad tím, proč Hollywood musí dávat přednost hercům tmavé pleti i v prostředí, kde se to moc nehodí. Úplně to bilo do očí. Jako celek to ale až na pár písní bylo fajn.
Jeho dům (2020)
Takový nápaditý snímek s opravdu dobře fungujícími strašidelnými scénami tu nebyl od Hill House. Příjemné překvapení.
Špindl 2 (2019)
Uz jsem viděl ledacos...
Neobyčejný život Josefa Spejbla (2020) (TV film)
Originální průřez českými dějinami očima našich nejslavnějších loutek. Tohle mělo ambici na celovečerní dokument do kin, škoda. Jinak ale pocta Josefu a Hurvajsovi Spejblovým parádní.
Láska a příšery (2020)
Několik elementů ze Zombielandu tu rozhodně je, to však neznamená, že jde o kopii. Snímek Love and Monsters šel jinou cestou, romantičtější a lidštější, přesto jde o béčkovou jízdu, jež se nebere vážně. Tohle každému nesedne, ale já bych si třeba dvojku dal.