Recenze (691)
Amélie z Montmartru (2001)
Skvělej příběh, skvělá Audrey Tautou, skvělá hudba s kamera. Prostě skvělej film!!!
Americký sniper (2014)
Smrt čeká všude a 30 sní po půlnoci...to byly mnohem lepší filmy.
Amy (2015)
Kapadia to zase dokázal. Úžasná sonda do nitra křehké dívky s nevymáchanou hubou, přesto skvělým hlasem, která podlehla slávě. Senna byl o fous lepší, ale s přimknutím obou očí to na pět hvězd stačí. 88%
Anděl Páně 2 (2016)
Sranda to byla. Chemie mezi Dvořákem a Trojanem je stejně úžasná jako mezi Danny Gloverem a Melem Gibsonem. Ale nemůžu se zbavit dojmu, že jsem viděl prakticky to stejné, co před jedenácti lety. Na škodu to není, protože se film povedl. Jen pořád nechápu, proč tam za každou cenu musela být obsazena Lucie Bílá a Michal Horáček, jejichž štěky byly stejně zbytečné jako účast Vicy Kerekes, která snad poprvé v českém filmu neukázala prsa.
Andor (2022) (seriál)
Nenápadný, přesto famózní seriál.
Aningaaq (2013)
Nápad dobrej. Vážně jsem se snažil nemyslet na scénu z Gravitace, ke které se to vztahuje, ta je má oblíbená, ale po zvážení jsem si řekl, že to vážně jako samotnej film nefunguje. Škoda. 65%
Annabelle 3 (2019)
Ukázkový příklad pokračování vycucaného z prstu kvůli prachům. Technická stránka filmu je však na dobré úrovni.
Ant-Man (2015)
Pymovi parťáci v akci. Vtipná, rodinná, vizuální podívaná s nejlepší závěrečnou scénou ze všech filmů od Marvel Studios. 75%
Ant-Man a Wasp (2018)
Rodinná blbina. Jelikož Ant-Man nemá větší ambici, tak je to vlastně fajn.
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Čekal jsem větší průser, ale ten kvalitativní sešup oproti předchozím dvěma filmům je dost značný.