Poslední recenze (18)
Tři tisíce let touhy (2022)
Neuvěřitelně, krásná pohádka, krásné a detailní scény. A vlastně tahle pohádka po mě obsahuje největší a hlavní myšlenku a to to , že dnešní doba má skoro vše co si můžeme přát … snad jen lásku….
Chudáčci (2023)
Tohle mě opravdu bavilo, kdy z černobíleho příběhu se zrodil barevný lehce připomínající svět Salvadora Dalí v budoucí minulosti. Stejně jako z černobíle se dostaneme k barvám a pak k barevné výstřednosti, tak jsem viděl, jak krásně tohle znázorňují dětský mozek co nasává vše jako houba a také vše bez filtru poušti ven…. K popukání….Tohle bylo sice dlouhé, ale celé mě to bavilo, byť takový formát nemám rád, připomíná mi to útržky z filmu Adéla ještě nevečeřela a chvilkami jsme čekal kdy na mě vyskočí Miloš Kopecký. BTW taky vám ta loď připadá jak hotel Don Giovanni na Želivském? 🤣
Po proudu (2023)
Smutný pohled na to, jak si najít místo ve společnosti. K zamyšlení stojí ve společnosti koho. To tam není. Berou se zde jen fakta. Přijedeš do velkoměsta a hledáš. Hledáš si nové známe, přátele, partnera… bohužel zde chybí sebereflexe a konec filmu, kde nadějný kluk končí spokojen se stavem, že je feťák s bizarními kamarády. Další dějová linka je taky absurdní, vlastně 36leta buzna nemá nic čím by 20 leteho kluka “zabavila”… Další, že být povolný je skvělá šance si i vydělat. Strašně mě takové filmy štvou, je to snad ještě horší než zarostlý hromotluk v růžové košili s rukou ala chůva fajn a hláskem Aťky Janouškové. Úplně první scéna je jak z 90kových porno filmu, vzhledem k dalšímu obsahu úplně zbytečná a zbytek jak rychlý souhrn ročních instastories party feťáků. The end