Recenze (51)
Romeo a Julie (1996)
William Shakespeare bol skvelý spisovateľ a dramatik.
Medvěd - Ryby (2023) (epizoda)
Výborná slovná prestrelka v hodinovej epizóde. Už len stačilo, aby sa všetci postrieľali. Keby mi niekto povedal, že túto epizódu režíroval Tarantino, tak mu uverím. 10/10.
Medvěd - Limča (2023) (epizoda)
FUCK YOUR TOOLS. Je tu trochu viac romantiky, ale neprekáža mi to. 9/10
Hrozba smrti (2024)
Vizuálne a hudobne zaujímavý film, ktorý dokáže vykúzliť skvelé zábery. Skvelá atmosféra a uvoľnenosť je tu strašne cítiť. Chválim celkovú voľbu hercov. Jake je skvelý, ale Conor ho úplne pochoval. Je vidieť, že pri tvorbe tohto filmu sa veľa ľudí bavilo, za to som rád. Ja som sa extrémne bavil. Nenastala jediná časť filmu, kde by som sa nudil. Občas šialené a nekvalitné cgi, ale to nevadí. Nečakal som, že pohľad na Conorovú riť ma takto rozosmeje. 9/10.
Tetris (2023)
Je to AIR, ale o hrách/hernom priemysle. Hudba a kamera ma veľmi bavila. Tarona nevyhľadávam, ale tu bol skvelý. Neviem čo ďalej napísať, tak tu proste už len nechám hodnotenie. 10/10. PS: využívanie a vyhrávanie sa s pixelmi bolo taktiež skvelé <3
Silent Night (2023)
Je to také nudné Prianie smrti, ale bez Bruca Willisa. Žiadna postava ma nezaujímala. Takýto príbeh tu už bol spracovaný milión krát. Aspoň to akčné finále sa dalo trošku pozerať. 4/10.
Zabiják (2023)
Fincher ma hodil do chladného filmu, kde Michael ukazuje nonstop svoju kamennú tvár. Pre väčšie množstvo ľudí to bude priemerný film. Je vysoká pravdepodobnosť, že tento film sa ocitne v modrej farbe. Niekto môže povedať, že Fincher už vychladol, ale mne sa to proste strašne páčilo. Finchera obdivujem hlavne pre jeho rozmanitosť a odlišnosť v jeho filmoch. Čakal som viac komplexnejší a zamotanejší príbeh, ale aj tak sa tento film snaží predať nejakú myšlienku, ktorá je nenápadná. Bitka v dome s “Goliášom“ bola extrémne napínavá. Sledovať Michaela ako detailne kalkuluje bolo proste fun. 8/10.
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Ja chápem, že ľudia sa radšej budú srať s efektami, než aby sa srali s reálnymi priestormi, ale tie efekty fakt nevyzerajú dobre. Nové ženské postavy boli super, hovorím o ich kráse, nie o ich hereckých schopnostiach a výkonoch. Celý film vedie Christmas, ktorý je samozrejme zahraný typickým Stathamom. Nové mužské postavy boli dosť nudné, ale typická (stará) zostava ešte dokáže zabaviť. Bol tam pokus o smutnejší a serióznejší príbeh, ale nakoniec sa to úplne rozpadlo (aspoň pre mňa). Tento film si maximálne užijú fanúšikovia. Ja sa považujem za pomerne veľkého fanúšika tejto série, ale trojka ma skôr sklamala než obšťastnila. Z ľútosti dám 6/10, a to len preto, lebo túto filmovú sériu mam dosť rád.
Prci, prci, prcičky 3: Svatba (2003)
Milujem český dabing tejto filmovej série. Stfiler je proste skvelý. 7-8/10.
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Sedem statočných v gangsterskom prostredí. Sean Penn je badass. 8-9/10.