Recenze (127)
El Dorado (1966)
Příjemný western s hvězdným obsazením.
Ples příšer (2001)
Dramatický příběh, který mohl být daleko zajímavější a poutavější, kdyby jeho tempo nebylo tak pomalé a bez náboje. Čekala jsem více.
Animální přitažlivost (2001)
Vzhledem k tomu, že se mi Hugh Jackman líbí jako muž a Ashley Judd je mi sympatická, těšila jsem se na tento příběh dvojnásob. Hm, scénář nic moc, ale pokud očekáváte pohodovku, tak celkem dobré.
Teror ve vlaku (2002)
Poslední dobou mi připadá, že spousta filmů, od kterých divák očekává něco víc, nakonec nepřinesou vůbec nic. Bohužel i v tomto případě jsem byla zklamaná. Van Damma mám celkem ráda, ale tohle teda nebyla jeho parketa.
Údolí stínů (2002)
I když se názory na tento film různí a spíše jsou záporné, neřadím se mezi ty, kteří ho odepsali. Zřejmě od těch válečných nečekám nic mimořádného a tak mi i výkon Mela Gibsona nepřipadl jako propadák.
Šílenec (2001)
Celkem dobrý film s podivínem v hlavní roli, do které bych každopádně obsadila jiného herce, než-li Samuela L. Jacksona.
Pan účetní opět zasahuje (1999)
Myslela jsem si, že mě pan účetní vždycky rozesměje a pobaví něčím novým. V tomto případě jsem byla hodně zklamaná. Pokud někomu dojdou nápady, ať raději nic nového netočí. Bída
Přísaha (2001)
S nadšením jsem si půjčila tento film na DVD. Tento žánr mám ráda a díky představiteli hlavní role J. Nicholsonovi jsem se těšila dvojnásob. První polovina poměrně dlouhého příběhu mi připadla celkem dobrá, ale ten závěr a tím i celá pointa mi trošku zkazila dojem z celého filmu.
Dnes neumírej (2002)
Bondovky nejsou mým nejoblíbenějším žánrem, avšak na tuto jsem se podívala s chutí. Napětí, akce, efekty i celkem dobré výkony hlavních hrdinů.
xXx (2002)
Jediné, co mě na celém filmu potěšilo je to, že se snad díky několika pěkným snímkům z Prahy zviditelníme v zahraničí, jako zajímavé město. Jinak tento film hodnotím jako průměr. Žádný děj, přehnané scény.