Recenze (19)
Na pohodu (2020) (seriál)
Hodně zvláštní seriál ale v dobrém smyslu. Musím říct že je dost propracovaný a skvěle je propojený. Jelikož patřím do LGBT komunity tak tam vidím samozdřejmě trochu chybiček, ale nedokázala jsem se od toho odtrhnout takže za mě si to 4 hvězdy v pohodě zaslouží.
Avatar: The Way of Water (2022)
Asi tomu nejde nic dodat až na pár chvilí kdy si mohli ten barevný kontrast trochu odpustit ale jinak dokonalé.
V zajetí démonů 2 (2016)
Moc pěkný horor 10/10. Mám tam taky jednu z mých nejoblíbenějších scének protože tam Ed zpívá Elvise 😁😅
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Velice dobrý film moc mě bavil sice dost brutální konec ,ale tak to má být
Planeta opic (1968)
Fakt dobrý film trochu starší, ale starší filmy jsou fakt dost lepší. Herecké výkony úžasné a konec jestě lepší takový obrat to byl. Takže 5 hvězd si to fakt zaslouží.
To Kapitola 2 (2019)
Celkem víc děsivější než jednička, ale zase jednička je legendární takže se to moc nedá porovnat. Jinak tento film byl super ale pokud jste neviděli první tak se podívejte radši na ten.
Requiem za sen (2000)
Bezvadný film sice celkem drastický konec, ale alespoň nás to naučilo že nemáme brát drogy jinak nám amputujou skoro celou ruku :)
Red Notice (2021)
Nebylo to zase takové špatné akční scény nejsou zas takové hrozné jenom je to hodně promíchané kdo co je s kým prostě šilené.
Soudce (2014)
Tento film je asi skoro nejlepší film ve kterém hraje Robert Downey Jr (Iron man je na prvním místě u mě). Nádherně zpracovaný dějová zápletka úžasná. Robert Downey Jr v hlavní roli mimochodem hraje ji fakt skvěle, prostě top film nemá chybu.
Rakeťák (2022)
Hlas Chrise Evanse je nádherný k tomu filmu se hodí. To Infinity and beyond " Do nekonečna a ještě dál" boží hláška.