Recenze (177)
A co Bob? (1991)
Odeznívající osmdesátá léta a jednoduché, přímočaré komedie. Je mi líto, že se už takovéto srandy netočí. 80%
Ajťáci (2006) (seriál)
Jen: Pokud napíšete "google" do googlu... Můžete zničit internet. Tak prosím!... Nikdo to nezkoušejte!.. Ani z legrace! ...Tohle není legrace, můžete zničit internet!
Alcatraz (2012) (seriál)
No nevím. Zatím je to takové nemastné-neslané a dost epizodní a odtažité. Nechci házet flintu do žita, ale myslím si, že J.J. to nebude mít tak dotažené jako Fringe. No uvidíme!
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Je to ďábelské a šílené. Skvělý střih a výborný výběr herců. Především Jessica Lange.
Americký zločin (2007)
Nemám slov!
Arcane: League of Legends - Season 1 (2021) (série)
Tak. Že začátku jsem byl v rozpacích. Ale od čtvrtého dílu si mě Arcane získalo. Vizuální stránka je nádherná. Spolu s hudbou to dává opravdu skvostný zážitek.
Arrow (2012) (seriál)
první série je na 3* s odřenejma ušima, druhá je fakt podařená 4*,
Ash vs Evil Dead (2015) (seriál)
ASH IS BACK!!!!!!!!!!
Auta 2 (2011)
Náš syn Cars zbožňuje( jsou mu čtyři), ale dvojka? Já nejsem zrovna odpůrce všeho kde se střílí, bouchá a nadává, ale toto je film který NENÍ pro děti. Vždyť je to akční film s infantilními hrdiny.
Avengers (2012)
"Loki": Tak dost, všichni jste jen podřadní červi. Já jsem bůh ty tupá stvůro. Nedám se zastrašit nějakým ......................................... "Hulk": Slabej bůh.