Recenze (61)
Cabrini (2024)
Nic na světě mě nepřesvědčí že Italové jsou slušný lidi.
Cade: The Tortured Crossing (2023)
Magnum Opus Breenius, po souboji s tygrem už nikdy nebudu stejnej.
Nezastavitelný (2010)
Krvavý sport pro koloťuky
Čuník (2022)
Sambuřt v kapkách deště
Impuratus (2022)
Podle mě patří Mike Yurinko do věžení za dvojnásobnou vraždu Toma Sizemora - fyzickou i hereckou.
Psycho Goreman (2020)
Mladá Blanarovičová je úplně přesná charakterizace
Africké královny - Královna Kleopatra (2023) (série)
Snad tvůrce to mírně negativní hodnocení neodradí a vydají i druhý díl série o mongolské královně Marii Terezii
The Devil Conspiracy (2022)
2* za odvahu vytřít si s ježíšem prdel.
Players (2022) (seriál)
Sem upřímně překvapenej jak věrně dokázal Tony Yacenda reflektovat League komunitu a celkově širší téma eSportu, game streamingu a života lidí v tomhle kolotoči. Je v tom všeho akorát - autentický, absurdní, osobní, vtipný, smutný, naivní i dospělý. Přirozeně to není téma co na první pohled zaujme každýho, vlastně skoro nikoho soudě podle počtu hodnocení... ale je to tak důstojně a lidsky zpracovaný že z toho vychází v podstatě ideální okénko do světa co prošel extrémně zrychlenou evolucí jen za pár let a pokud nebude muset další generace bojovat hlavně o vodu a obilí, bude z něj nejspíš mainstream entertainment.
Uvnitř (2023)
Inside je buď a) pasivně nudnej survival s nejhorším zlodějem na světě nebo b) arogantně mizerná alegorie na uměleckej proces. Okradl jsi mě o 105 minut, Vasilisi ty zbytečná kundo.