Recenze (609)
On se bojí (2023)
Koule zduřené za hranicí snesitelnosti
Super Mario Bros. ve filmu (2023)
Líná edice.
65 (2023)
Kosmonaut ze školky.
Sicario 2: Soldado (2018)
Drsna story turns Leon. Turns marvelovka :(
Dunkerk (2017)
Nevýhra.
Star Trek: Discovery (2017) (seriál)
Nejsem trekkie (díky bohu) ale taky nejsem úplnej buran a tak vím, že Star Trek není jen "žij dlouze a blaze" ale taky: "Kapitánův lodní deník, hvězdné datum bla bla, dodatek..." a uzavřený příběh na jednu epizodu s ponaučením. Takže tohle není Star Trek, ale nějaká podivnost s cliffhangerama a rozplizlejma vývojema postav co jsou mi veleuprdele. Balím to po 4 dílech.
Boj o ředitelnu (2016) (seriál)
Dívat se na postavu Neala je prostě masochismus, který už nedávám.
Deadpool (2016)
Zívačka. Možná to má koule, ale určitě to nemá srdíčko.
Koruna (2016) (seriál)
Růžovka pro lepšolidi.