Recenze (280)
Četníci z Luhačovic (2017) (seriál)
Horší jak Specialisté, horší jak Temný kraj, naprosto o ničem. Někdy ty hodnocení tady fakt nechápu.
Čtyřicítka na krku (2012)
Na takovéhle film strašně dlouhý, tudíž i samozřejmě dost často nudný. 80-90 minut a možná bysme se dostali i na ty tři, ale tohle ne..
Dabing Street (2018) (seriál)
Celkově za tři, scénky s Krobotem bezkonkurenčních 5 :-) Škoda, že tam nedostal více prostoru...
Debilní kecy (2012) (seriál)
Trapárna, navíc ještě okopírovaná ze zahraničí, ale svoje ovečky si to evidentně našlo.
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Jeden z nejlepších českých filmů vůbec...
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Snečku, snečku, kurva vystrč růžky! :-) Že to nebude taková raketa jako první kultovní díl asi čekal každý, ale zas tak odpadový to taky není. Velké zklamání pro mě bylo, že Donutil dostal ve filmu asi dvě minuty a místo něj tam strčili otravnýho Heřmánka. Podle mě největší chyba celýho filmu, vždycky když si s Polívkem sekundovali nebyla o zábavu nouze. Škoda, velká škoda! Ale těch zábavných momentů a hlášek se tam učitě několik najde a za pár let se na to zase rád podívám. Dávám jako někdo pro něhož je první díl srdcová záležitost tři hvězdy, ale objektivně asi spíše ty dvě.
Deepwater Horizon: Moře v plamenech (2016)
Další důvod neomezovat jízdu automobilem.
Den blbec (2014)
"Blbou škodovku? To nemáš ani špetku hrdosti?!" :DD Tesat do kamene, ač je to děsná nuda, za tuhle hlášku hvězdu.
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Tady je zas od místních pseudo expertů solidně nablito.
Diego Maradona (2019)
Skvělý dokument co uběhne jak voda, ale dost mi vadí, že dokument přeskočí události po 91 a vypadá to, jak kdyby v tom okamžiku sekl s fotbalem a vůbec se nevěnuje jeho dalšímu působení v Seville, MS 94 nebo jeho trenérské činnosti, proto jen za 4.