Poslední recenze (65)
Živí mrtví (2010) (seriál)
Ač se najdou ve Walking Dead hluchá období, kdy několik dílu a to klidně i po sobě je nudných a prakticky by se seriál obešel i bez nich, tak příběh přeživších pokračuje a já s napětím očekávám každé nové posuny v příběhu. Jen mám trochu pocit, že tvůrci to kapku natahují a seriál nesměřuje již delší čas nikam, spíš jen promítá to, jak "lidé" přežívají, než že by se vydali za hledáním léku či záchrany. A nebo to teprve přijde? No stejně nám mohli víc naznačit :)
8. míle (2002)
Geniální a téměř bezchybný snímek z hip-hopové prostředí, opravdového prostředí. Navíc doplněné skvělýma scénama z freestyle battlů. Jednoduše shrnuto Eminem je králem žánru a film popisujíc jeho život a vyškrábání se z hoven nahoru je toho důkazem.
Vikingové (2013) (seriál)
Mám smíšený pocity s každým přibývajícím dílem. V něčem je seriál jedinečnej a skvělej, například bych pochválil dobře zachycený tradice Vikingů a celkově to chování. Na druhou stranu si mohli tvůrci daleko víc pohrát s válečnými scénami, i když efekty samo o sobě nejsou špatný, tak je fakt úsměvný, když Vikingská "flotila" připluje na západ zabrat kus země, akorát to má jeden problém, připlulo jich dvacet....na štěstí to není až takovej problém protože dementních rytířů s inteligencí průměrnýho fotbalisty je v "království" dvacet jedna.