Recenze (280)
Hodinový manžel (2014)
V těch záplavách českých ptákovin co se teď vesele točí (že pane Hřebejk?) je tohle výborná oddychová komedie na kterou se rád podívám znovu.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Závěrem filmu tuhle sérii zabili, doslova.
Zase doma (2013) (TV film)
Kelly to po těch letech stále sekne :-) Jinak celkem příjemný film na dlouhé zimní odpoledne.
Třída 8.A (2014) (pořad)
Podepisuji se vesměs pod všechny komentáře co udělili odpad, už není co bych dodal :) Ti se čtyřmi a více hvězd zřejmě slušné oddíl.
Rozpaky kuchaře Svatopluka (1984) (seriál)
Za komančů to bylo něco, dneska když se na to člověk dívá je to naprosto k smíchu a uvalený jako blázen. Když si odmyslím všechny ty totalitní srance kolem, protivného Dvořáka, tak hodinu a pul každé díl řešit jednu banální ptákovinu, to je něco. Jenom protože si pamatuji jak jsem sám jako dítě blikal s vypínačema jak pitomec, dám dvě, ale když to dneska vidím nejradši bych napálil odpad.
K.O. Night Show (2012) (pořad)
Dvě hvězdy za wrestling ...
Úsvit planety opic (2014)
Chybí Franco a Pinto, tohle už prostě není ono, tvůrci to vzali za špatné konec :( Jednička byla skvělá a zdálo se, že je nakročeno na parádní sérii, ale tenhle díl je bohužel spíše krokem zpět.
Nejhledanější muž (2014)
Zas jeden z těch nadhodnocených filmů celkem o ničem táhnoucí se jak smrad. A když děj začne být konečně aspoň trochu zajímavé, tak to utne (ne)konec a nasadí tomu všemu korunu. Jediná světlá stránka filmu skvělí PSH a Rachel.
Rychlovky Ládi Hrušky (2014) (pořad)
Hruška je debil a kdo na to kouká a nedej bože i podle toho vaří, tak ten je debil tuplované. A to jsem si bláhově myslel, že Babicu už nikdo nepřekoná.
Lucy (2014)
Zlatej Transcendence... Kdybych použil otřepané klišé o nutnosti vypnutí mozku, tak tady by to akorát muselo platit trojnásobně. Nebýt tam Scarlett, tak ještě o hvězdu níže.