Recenze (280)
Superdebata České televize (2021) (pořad)
Prý "Moravec by tomu dodal glanc" :D Někteří místní chytrolíni prostě nikdy nezklamou :D A stejně tak ubohá zbytečná a neobjektivní ČT opět s VR ukázala jak nesmyslně vyhazuje naše peníze. Naprosto zbytečný dvě hodiny.
Like House (2021) (pořad)
Tihle vymrdanci by neměli mít ani volební právo.
Země mrtvých (2005)
Zombie filmy mám rád, ale tohle je debilní. Celej příběh je úplně směšnej (auto likvidátor:-) ), zombie začínajíci myslet je total na palici a ten konec "nestrilej, taky jen hledají kam jít", to mě dorazilo. Herecký obsazení taky celkem o ničem, Baker se hodí spíš do nakych sladaren.
Libovky Pepy Libického (2019) (pořad)
Na tyhle debility se jako někdo dívá či nedej bože podle toho něco dělá jo? :D
Prázdnota (2020)
Poslední dobou mě horory docela omrzely, pořád to stejný dokola, ale tenhle je jiný, lepší. Připomínalo mi to takové ty severské krimi mixle americkým hororem, jo za mě opravdu zajímavý počin.
Vídeňská krev (2019) (seriál)
Ani nevím kde začít, šíleně otravná hudba, příběh se táhne jak smrad, nesympaticka dvojice, vraha znáte po půl hodině. Fakt otřesný, zlatá kriminálka Anděl :D
Slova (2012)
Neskutečně utahaná nudárna....
Dokud nás smrt nerozdělí (2003)
Hercule Poirot jako buzna a zase si tady z toho všichni můžou kaknout:-) Osobně mi teda v te roli neseděl vůbec. Bez Douglase bych se na to ani nedival a opět perfektní, Brooks mi ze začátku do role moc neseděl, ale nakonec si to sedlo. Příjemná oddychovka, dal bych i 3,5.
Zulu (2013)
Hvězdu za Orlando Blooma. (Ne nejsem buzna:))
Proud smrti (2017) (TV film)
To je tak neuvěřitelně hloupý a předvídatelny, ještě ta banda komparzistu co v tom hraje...50% tu teda mívají mnohem lepší filmy, tohle patří do černých čísel ...