Recenze (94)
Babiččin dům (1988)
Celkom fajn natočený hooro, len škoda, že to bolo dabovaný jednohlasne:)
Cizinec (1946)
S prihliadnutím oka k danému roku 1946, kedy to bolo natočené tak to bolo celkom pozerateľné, aj keď miestami trocha nudné....
Cosmopolis (2012)
Tomuto filmu som moc nerozumela, a tým pádom ma dosť nudil...škoda...
Černobylské deníky (2012)
Dobre natočený horor, celý film som bola dosť napätá...Také mám rada:) Horory to je moje:)
Dobrý časy (2017)
Výborne natočený realisticky film, výborne zahrané...od filmu som moc neočakávala, a oapk bol pravdou:),...Pattinson (Edward z Twilightu), v dobrom prekvapil ako dobre to zahral, ani som ho tam nepoznala...
Dřív než půjdu spát (2014)
Celkom dobre a napínavo natočený thriller,až na ten koniec........Bavila som sa...
Dům hrůzy (1959)
Na moje počudovanie veľmi príjemne natočený horor z 1959 roku, celkom dobrá dávka napätia...:)
Dvojčata (1988)
Celkom príjemná oddychovka z 80tých rokov:)
Equalizer (2014)
Opäť ďalší výborný film s p.Denzelom Washingtonom:) musím priznať, že čím viac filmov vidím s Washingtonom tým viac sa stáva mojim obľúbeným hercom:) Fakt výborne zahrané, klobuk dolu. Výborný film, ktorý má grády až do samého konca.
EXODUS: Bohové a králové (2014)
Krásne natočený biblický príbeh o Mojžišovi, a ešte k Veľkej noci priam ideálne sa hodil:) Síce trošku dlhý ale to na jeho kvalite neuberá.