Recenze (19)
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
copak tohle potřebuje komentář? možná malý: dávám 4, 324 % za neutuchající smích během chvilkového sledování.
Kletba zlatého květu (2006)
nádherná výprava, ale film jako takový mi připadal dost o ničem.
Poslední vládce větru (2010)
dokonalé efekty a Dev Patel, no. o ničem jiném ten film pro mě nebyl. a odpad to není jen díky těm efektům, které v kině musí vypadat ještě líp než na compu, takže dávám 2 hvězdy za charizmatického Patela a skvělé digitální ovládání živlů - a šmytec.
Pohádky ovčí babičky (1966) (seriál)
Spolu s Křemílkem je to jedna z nejkrásnějších pohádek na usínání :)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Konečně toho Pottera nezmastili. Chci to vidět znovu, což se o minulých filmech říct nedá.
Eragon (2006)
Za Murtagha, který byl jediný, kterému role sedla.
Twilight sága: Zatmění (2010)
1* za snahu, nic dalšího se ocenit ani nedá.
Pacifik (2010) (seriál)
Jako velký fanoušek Band of Brothers jsem fakt čekala více. První díl - 80 %, 2. byl ještě lepší, ale s 3. a 4. to šlo rapidně dolů. Mimochodem skvělé trailery (které navodí úplně jinou atmosféru seriálu, než jaká pak ve skutečnosti je)...
Jak vycvičit draka (2010)
Za nejpovedenějšího draka, co jsem kdy viděla, nemůžu dát ani nic jiného.
Kachorra (2002) (seriál)
Jediná telenovela, kterou jsem kdy sledovala. Teď už mi připadá až moc uhozená, ale tenkrát se mi to fakt docela líbilo.