Recenze (130)
Zóna zájmu (2023)
Další Osvětim bez Osvětimi, holokaust bez holokaustu. Jako nebyl to špatný, ale tohle my 45+ nepotřebujeme vidět. My to známe. Ale mladí neví co se za tou zdí dělo. Nebudou si pouštět třicet let starýho Schindlera.
Casting na lásku (2020)
Proč?
AKA (2023)
Konečně zase akčňák, co má nějakou poentu.
Trojúhelník smutku (2022)
Jako jo, zasmál jsem se, ale čekal jsem víc, dle toho hodnocení.
Greyhound (2020)
Špička! Jsem rád, že žiju v době, kdy digitální efekty umožní prožít si tu petelici z první řady skoro na živo. Ovšem ve 4DX by to byla pecička!
Vlastníci (2019)
Tak tohle znám. Naštestí už nejsem člen SVJ :-D DOKONALOST!
Narcos: Mexiko (2018) (seriál)
Jasných 5 hvězd. Geniální nástupce.
Vesničko má středisková (1985)
V tomhle filmu je všechno! Tak to má vypadat. Každá postava je tam důležitá. Vše do sebe zapadá.
Bohemian Rhapsody (2018)
Masterpiece!
Neznámý voják (2017)
Pět hvězd dávám málokdy, ale tady to prostě jinak nejde.