Poslední recenze (18)
Star Trek: Podivné nové světy - Pamatuj na smrt (2022) (epizoda)
Zatím nejlepší epizoda SNW. Dobře napsané, chvílemi člověk opravdu cítil i napětí, což je u něčeho, kde víte, že to dobře dopadne, dost těžké vyvolat. Jen tak dál.
Ztraceni ve vesmíru (2018) (seriál)
Misandrická hloupost s nudný dějem, jediné pozitivum jsou výprava a skvělé efekty. Hodnoceno po dvojím shlédnutí prvních 4 epizod, kdy jsem se rozhodl tomu po několika letech dát znova šanci. Ale nedá se to.
Lovecraftova země (2020) (seriál)
Už kniha byla docela slabá, natočit podle ní ještě slabší seriál s nepochopitelně pozměněnými některými postavami, to už chce kumšt. Vyhozené peníze HBO.