Poslední recenze (57)
Deepwater Horizon: Moře v plamenech (2016)
Asi jeden z nejlepších katastrofický filmů. Což bohužel s ohledem na zažitou kvalitu tohoto žánru nic moc neříká, že... no, nicméně je to velmi vydařený film. Kurt Russell je výborný v roli "správného chlapa", Mark Wahlberg pro jednou nehraje Marka Wahlberga a John Malkovich hraje klasického kariérního aparátčíka jako Con O'Neill a Adrian Rawlins v Černobylu. Vypíchnout je třeba to, že samotná akce trvá zhruba polovinu filmu (druhou), tudíž je prostor na budování fikčního světa a vztahů mezi postavami. Díky bohu i za emoční dospělost.
2012 (2009)
Klasický apokalyptický Emmerich. Čekat něco jiného než jednoduchou zábavu nemá smysl. Nicméně tahle tupá zábava má něco do sebe a na odreagování skvěle poslouží, pokud za tím divák nehledá něco extra (pod povrchem). Pokud chcete pořádnýho Emmeriche, dejte si Moonfall (s ironickým nadhledem) nebo Den poté. Oba jsou mnohem zábavnější i s přihlídnutím na stopáž, která je v tomto případě opravdu dlouhá (120 by stačilo, asi i míň).
Duna: Část druhá (2024)
Co k tomu dodat…