Recenze (66)
Patriot (2000)
Jak musí být člověk hloupej, aby se nejen nechal natlačit do války pro jiný, ale ještě se přirozeně nekryl a nechol po sobe pálit ve formaci.
Úniková hra: Turnaj šampiónů (2021)
Lepší jak první díl. Míň zbytečných keců a hry jsou víc propracovaný.
Úniková hra (2019)
Tohle divadelní hraní nesnáším. Jak se všechno natahuje, postavy jednají hloupě, dohadují se o hloupostech, když jde o život ... Mimoto to docela jde.
Galaxie teroru (1981)
Vypadá to jako Červenej trpaslík, jen je to mnohem míň zábavný.
Amélie z Montmartru (2001)
Krásnej film. Krásnej soundtrack.
Irčan (2019)
Omlazenej DeNiro a spol. vypadají jak z cirkusu. Škoda, že Martin sáhnul po digitálním omlazení a radši nepřiřadil ke starým bardům jejich mladší verze. Koukat na starýho DeNira, jak se snaží udržet pohromadě při kopání do někoho na zemi je hrozný a ničí to celou atmosféru filmu.
Spálit na prach (2017)
Hlavní hrdina je takovej trochu ošoust. Jeho ex mu dává při každé příležitosti najevo, že je pro ni odpad a on ji za to bezmezně miluje. Když ji obere o dope její novej nabíječ, tak tenhle ošoust rychle přispěchá a rozesere si celej život a kariéru závodníka, jen aby ji dostal z průseru za 50 litrů euro. Zaplete se s bandou dobrotivých francouzkých romů a začne pro ně převážet mouku. Každej ho pořád fackuje, nadává mu a on se furt tváří vděčně. Skvělá kamera a akce.
Opravdová kuráž (2010)
Kdysi jsem na to koukal v TV s dabingem a přišlo mi to jako úplná blbost. Teď jsem to dokoukal v originále a super film.
El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019)
Trochu utahaný, ale má to svoje dobrý místa + nějaký vysvětlení k BB, takže OKa.
Perníkový táta - To'hajiilee (2013) (epizoda)
Pussy Pinkman to měl schytat jako první. Ta little bitch.