Recenze (14)
Perníkový táta (2008) (seriál)
První série skvělý čtyři hvězdy, pak to chvilku klopýtne, aby to pak vylítlo na jasnejch pět. Finále seriálu těch pět hvězd mimořádně potvrdilo!
Dexter (2006) (seriál)
První série za jasnejch pět hvězdiček a to bez mrknutí oka. Bohužel to časem upadá a tak mi to bohužel nedá ale když si spočítám průměr vyjde mi to na ucházející tři.
Arrow (2012) (seriál)
Pouze za pilot: Z mého pohledu až moc nedořešených věcí, které nedávají smysl, kde vzal všechno to super vybavení, ať už na ostrově, nebo poté ve městě.
Čistá duše (2001)
Jedinečné představení Russella Crowea, které vrcholí v samém konci. Nechybí ani neprůhledné a celkem neočekávatelné zvraty, které z Čisté Duše dělají jedinečný film.
Výměna (2008)
Dojemné, dokonalé, skvěle odehráno snad všemi herci. Nemyslím si že by se tomuto filmu dalo cokoliv vytknot.
Pojďte pane, budeme si hrát (1965) (seriál)
Kdo by tyto pány neznal :) Snad se ani nemusí komentovat, avšak z mého dětství můj nejoblíbenější kreslený.
Milionář z chatrče (2008)
Když "love" story, tak stylově. Skvěle podané, nemám co dodat.
Leon (1994)
Vidět tenhle film v 94 tak si rozmyslim svý budoucí povolání :)
Quantum of Solace (2008)
Sice se mi Craig v roli bonda nelíbí, chybí mu troška toho stylu a neotřepaného humoru, avšak tenhle díl byl v celku slušnej. Jen se pořád ptám kde je Q, co je to s M a co to sakra pije :D
Soumrak mrtvých (2004)
Povedené, řekl bych spíše parodie než pouhá komedie, ale já mam prostě britskej humor rád. Sem se ten černej navíc sakra hodí.