Recenze (1 133)
Most do země Terabithia (2007)
Pěkný film, ve kterém se opět objeví pro mne nádherné oči Zooey (na pohřbu). Strašně mě štval ten voiceover. Jen málokdy zvukař odrovná atmosféru, jako tomu bylo v tomto filmu.
Bill Bailey: Part Troll (2004) (pořad)
Dobrá výmluva Bille, však my dobře víme, proč ti všichni říkali Troll.
Raskolnikov: jeho zločin a jeho trest (2009) (divadelní záznam)
Personal note : Přečíst předlohu
Adam and Joe Go Tokyo (2003) (seriál)
Ani ne tak vtipné jako spíš zábavné.
The Vicar of Dibley (1994) (seriál)
Scénář : Richard Curtis
Peep Show (2003) (seriál)
Tak trochu by to chtělo vylepšit ten zdejší profil, ale alespoň že se tu už díla s Webbem a Mitchellem objevily. _ EDIT: Mé hodnocení stále osciluje. Ale když si uvědomím o jak výjimečný a nedoceněný projekt se to jedná, hodnocení roste.
Adam and Joe's American Animation Adventure (2001) (seriál)
Adam (Buxton) a Joe (Cornish) na svém 6-ti dílném výletě po LA, při kterém ztrapňují lidi okolo komiksů (Futurama, Family Guy, Ifilm, etc). Třetí díl alá MTV je prostě neskutečnej.
Mighty Boosh (2004) (seriál)
Mistr Julian Barratt (Moon) a jeho podruh Noel Fielding (Noir) doplnění výborným Mattem Berrym (Bainbridge) a MAGOREM Richem Fulcherem (Fosill) nás doprovázejí na této cestě světem s názvem Mighty Boosh. Nenechte se odradit "slabším" rozjedem v prvním díle. Přestože si tento seriál získal širokou oblibu hlavně kvůli Noelovi a jeho účesu, na kterej padla půlka rozpočtu, já mám radši Juliana a vyloženě se těším na jeho mono/dialogy.
Griffinovi (1999) (seriál)
Brian, nejvtipnější přítel člověka.
Svět přírody - Medvědí muž z Kamčatky (2006) (epizoda)
Aneb jak je důležité míti pořádný pepřák.