Poslední recenze (6)
Černé Vánoce (2019)
Možná teď budu asi za blbečka, ale mě se tento film, líbil. Na druhou stranu od hororu Slender Man který byl takový nadprůměrný, tak film Černé Vánoce mi nabídl vánoční ale i hororovou atmosféru. Pár krát jsem se u filmu lekl ale čekal jsem více krve, s příběhem jsem byl taky nějak spokojen. Film hodnotím na hezkých 79%
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Jeden z mých nejoblíbenějších seriálu, prostě osm zlodějů jsou vedení nejchytřejším profesorem který vždycky promýšlí plán na vyloupení banky. Ani u každého dílu jsem se nenudil, jsou tam sympatický postavy ale pak jsou postavy kteří mě tam i štvou. 1 a 2 Série jsou v topu 3 až 5 série jsou taky dobrý ale pak se jim to trochu zvrtne a už je to napínavý. Blbý je že pak tam umře jedna postava kterou jsem tam měl docela rád. Ale taky mě se tam líbí jak zpívají Bella ciao. Jinak celkové hodnocení seriálu je 100%
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Už od prvního dílu mě titáni přišli hodně děsivý, ale díl od dílů je to prostě lepší. Příběh je hodně dobře promyšlený. Za mě další nejlepší anime. 100%