Recenze (75)
Vadí nevadí (2003)
Zajímavý nápad. Zajímavě pojaté. Zajímavě udělané. Poslední kapitola mi vzala dech. 75%.
Simon Birch (1998)
Knižní předlohu miluju. Snad žádný film podle Irvingových knih se mi zatím nelíbil, ale tenhle - tenhle mě fakt nadchnul a to i přesto, že se předlohy úplně nedrží. Tenhle film mě moc potěšil a čtyři hvězdičky si určitě zaslouží.
The Secret Life of the American Teenager (2008) (seriál)
Když se nad tím seriálem zamyslíte, tak je to fakt směšný, vtipný a trapný zároveň. Neumím si představit, že by to takhle fakt chodilo (a jestli jo tak jsou Američani totální magoři). Každopádně tři hvězdy dávám, protože mě to nutilo pořád koukat dál:-).
Láska přes internet (1998)
"..... to nic pro mě znamená víc než mnohé něco......" Tenhle film mám moc ráda!
Skafandr a motýl (2007)
S přáním mnoha motýlů. -Čtyři hvězdičky dávám, protože pět si zaslouží jen knížka.- Pouhé mrknutí oka.
Dopisy pro Julii (2010)
Hodně slušné tři hvězdičky. Je to taková milá pohádka, která potěší.
Tenkrát na Západě (1968)
Western prostě nepatří mezi mé oblíbené žánry. Tři hvězdy jsou tedy vlastně poctou. Pět hvězd by si určitě zasloužila hudba. Jinak mi to celé přišlo hrozně zdlouhavé a zbytečně natáhlé. Z tří hodin by klidně mohla být hodina a půl.
Kick-Ass (2010)
Tak od tohohle jsem čekala fakt úplně něco jiného. V jistém smyslu mě to trochu zklamalo a 4 hvězdičky (a nejsou stoprocentní) dávám spíš až za konec. U mě 75% a nejlepší tam byla stejně ta holčička :-).
Hry bez hranic (1965) (pořad)
Z nostalgie. Jako malá jsem tyhle hry milovala.
Stařec a moře (1958)
Velmi zdařilý film, který dělá knižní předloze jenom čest.