Recenze (75)
Miss Tacuarembó (2010)
Mnohem víc se mi s Natalií líbila Cleopatra. Tenhle film měl docela zajímavý námět, je to vlastně i docela zajímavě pojaté - prolínání časů to vcelku ozvláštňuje, ale často mi to připadalo hodně béčkový a ten náboženský podtext byl na mě fakt moc:-). Hvězdiček bych dala tak tři a půl.
Králičí nora (2010)
Líbilo se mi, že film tolik netlačí na pilu a nesnaží se vaše emoce vyždímat na maximum. Číší z toho trochu opravdovosti, trochu smutku a trochu naděje. U mě 80%.
Neopouštěj mě (2010)
Chtěla jsem dát čtyři, protože knížka je přece jen knížka, ale nakonec mi to nedalo. Velmi zdařilé, velmi citlivé, velmi emotivní - aspoň pro mě.
Megapiraňa (2010) (TV film)
Dvě hvězdy za to jak moc jsem se u toho nasmála.
Jíst, meditovat, milovat (2010)
Mě to oslovilo. Řekla bych, že přesně to, co ten film chtěl říct a ukázat - řekl a ukázal(alespoň mě). Zapůsobilo to na mě. Exotika, jídlo, meditace a Javier Bardem (ach). Nemám, co dodat. Hodnocení mě trochu odrazovalo od podívání se na film, ale nakonec jsem udělala dobře, že jsem to nevzdala.
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Tenhle film je podle mě naprosto zbytečný.
Two Virgins (1968)
Johna Lennona miluju. Ale tohle bylo hodně divný!
Koření života (2007)
Slušný průměr. Takových 65%. Filmy o jídle mám prostě ráda.
Nezapomeň na mě (2010)
Tohle jsem nečekala. Zapůsobilo tak jak mělo. Zajímavé ztvárnění "onoho" dne. U mě 85%.
Temple Grandinová (2010) (TV film)
Svět, který vidíte a chápete úplně jinak. Myslím, že díky tomuhle filmu může hodně lidí pochopit, jak to v hlavě lověka s autismem chodí - což se někdy může zdát stejně nepochopitelné jako naše myšlení pro ně. U mě rozhodně 100%.