Recenze (627)
Autopsy (2008)
Kdovíjak geniální to nebylo, to ne, ale zase na druhou stranu tam byly nádherné záběry a tak nějak mě to okouzlilo oproti ostatním podobným filmům...
Baby Blues (2008)
Asi vám budu připadat jako debil, ael byl to vcelku dojemný příběh. Pěkná psychologická hra bez duchů a ostatních s**ček co pomalu ani nedávají smysl. Nejvíc mě mrazí v zádech z toho, že je to podle skutečné události....ou...
Zlaté časy na Ridgemont High (1982)
Povedená lehká komedie 80tých let. Sean Penn vynikal nejvíc...akorát by mě zajímalo, kde byl přesně ten Nicolas Cage :-)
Muži v naději (2011)
Zřejmě to nebyl dokonalý film, ale jeho citové zabarvení a provedení rozhodně bylo. Už dlouo jsem neviděl tak pěkný film o normálním životě, který se týká každého z nás....
Pátek třináctého 3 (1982)
Asi nejlepší ze všech dílů...
50/50 (2011)
Pěkný film, ovšem těžký jako život sám...
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Ano, bylo to dost americké, jednoduché a decánko naivní, zřejmě asi neslyšeli o strážních věžích. Ale jinak velmi silný příběh který opravdu zamává s kde kým...
Dementia (1955)
Výborná atmosféra...Film asi neosvětlil všechno jak měl, ale zpracování na jedničku :-)
Něco z Alenky (1988)
Snad se mi v životě nestane, že přijdu k domu se jmenovkou Jan Švankmajer a vesele si vejdu a řeknu "Ahoj Tati!"
Taková nenormální rodinka (2005)
Moc se divim tomuto hodnocení na CSFD, protoze ten pribeh je trosku komplikovanejsi, to je pravda ale zato je detailně promyšlený a ohromující. Asi jsem ještě neviděl film, který by se zaobíral takovouhle problematikou z dětského pohledu. Opravdu úžasné zpracování...Mohu jen doporučit. 70%