Recenze (33)
Běsy podle Grimmů - Popelka (2024) (epizoda)
Zajímavý nápad, jiný pohled na příběh Popelky, a mně se to vlastně nakonec i líbilo.
Zom100: Co chceš stihnout, než tě sejme zombie (2023)
Ale jo, na to, na to že nejsem cílovka japonské kinematografie, film byl nakonec super. Buď to bylo proto, že jsem se trochu ztotožnila s hlavním hrdinou, a nebo pro bláznivost filmu, prostě dávám 4* a film doporučuji všem, co se chtějí zasmát.
Slzotvůrce (2024)
Pěkné a koukatelné, tedy, jak už bylo zmíněno v jiném komentáři, pokud máte rádi Stmívání. Fakt jsem čekala, kde tam vyskočí nějaký upír :D Dostala jsem od filmu přesně to, co jsem očekávala, romantiku, emoce, trochu napětí a pěkný soundtrack :)
Zombie 2 (2020) (TV film)
Co u mě dvojka ztratila má příběhu, tak získala u písniček - ty mi přišly lepší, než v prvním dílu. Vlci na mě moc nezapůsobili, ikdyž to jejich vytí bylo vtipný a zpívat i tancovat uměj. A proměna Ed, tak to byla paráda.
Zombie (2018) (TV film)
Mě se to vlastně i líbilo, a to nejsem cílovka. Písničky super, postavy taky dobrý, příběh - no nic nového, ale přesto film má svoje kouzlo. Film je pěkně barevný a to odlišení zombie od lidí je skvělý. Já se bavila.
Valhalla: Říše bohů (2019)
Film na mě působil dost melancholicky. Jednu * dávám za koňokolzla, co došel domů i se zlomenou kostí. Druhou * za scénu s houbičkama :D Vizuálně to bylo taky docela dobrý. Problém nastal, když postavy vyhrožovaly, ale nakonec z toho nic nebylo. (Vyříznu ti jazyk, tady lidi nemluví - a po chvíli tak mluv...?!?) No, měla jsem si dřív přečíst recenze.
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
Pro mladší publikum, diváky Narnie nebo Zlatého kompasu je to dobrá podívaná. Osobně mám tento typ filmů rada, baví i mě jak hlavní hrdina, tak i děj filmu.
American Horror Story - Rozmnožím tvé strádání (2023) (epizoda)
První díl mě úplně nezaujal. Ale tak to je ve většině sérií. Hodnocení má o bod víc díky obsazení, překvapil mě Logan (Gilmorova děvčata) a i Emma je skvělá.
American Horror Story - Paní Preecherová (2023) (epizoda)
Jako... Nejsem ani zklamaná, ani překvapená. Je to dost zvláštní téma, a v seriálu je na můj vkus krve až až. Možná by to chtělo více děje, nebo třeba postav. Nic co by mě překvapilo, doufám, že mě překvapí zbytek série, který zatím nevyšel.
American Horror Story - Až se zlomí větev (2023) (epizoda)
První dva díly byly docela nuda, tady už se to naštěstí začíná rozjíždět a dozvídáme se aspoň o něco víc. Ještě že tak, pomalu mě to přestávalo bavit. A nemohu si odpustit podobnost s halucinacemi a klauny v jedné z předchozích sérií...