Recenze (88)
Černá labuť (2010)
tak je to spíš jen na 4...ale je fakt, že po první půlhodině jsem si říkal, tak co jako???...a pak přibližně začala gradace, která na konci úplně roztříská všechno co od toho filmu na začátku čekáte. Natalie ve svých "černých" momentech předvádí absolutní vrchol.... je to moooc zvláštní film...asi na více shlédnutí Druhé shlédnutí a pořád je to nářez...proměna z holčičky ve zvíře je fantastická...
Sociální síť (2010)
čistá práce, které ale chybí poslední třešničková esence - ani nevím co by to mělo být. Ale jinak je to film hlavně o lidech - to že se k tomu zrovna namotal facebook, tak o tom to zrovna vůbec není. Ale potěšil mě filmek, jo jo...
Kajínek (2010)
Zklamání veliké...ani Lavroněnko neutáhne film bez příběhu, Dlouhý st. je jedna hvězda a jeho brácha + hudba ta druhá....jo a co mě ničilo byly pokusy o vykreslení doby - hoooodně slabý
Machete (2010)
je mi jedno co kdo říká, ale tohle byla fakt jízda. upřímně řečeno, kam se hrabou expendables atd... fakt jsem se nehorázně bavil... and machete will be back again!:)))
Američan (2010)
Lahůdka....lahůdka.... úvodní jízda tunelem už od začátku naznačuje těžkej odkaz na sedmdesátky. Vizuál mi přišel luxusní, stejně tak jako ty dvě Clooneyho kámošky. Ale podstatné je to, co z filmu vyzařuje. Ta atmosféra, která je skvěle vytvořená, i když tam takřka o nic nejde.
Red (2010)
panečku....vymazlená jízda veteránů.... a to tak, že spousta kroků je předvídatelná, ale stejně vás překvapí...ale hlavně....ta chemie mezi herci je neuvěřitelná....fakt klobouk dolů s jakým nahledem ( s vypadá to, že i s nadšením) si to tahle partička dává
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
rychlonátěr, který v krátkém a rychlém sledu nabízí neuvěřitelné množství vjemů.....ale je fakt že už nezbylo tolik místa na nějaký extra příběh ... ale zas tak to nevadí, holt nemůžeme mít všechno;) a zapomněl jsem na velmi "prima" hlavní hrdinku:))
A-Team: Poslední mise (2010)
zábava, dokonalá přehnanost, akce, nátěr a v podstatě skoro ani chvilka nudy...jasně, není to ten starý dobrý a-team, ale i tak...na 4* stačí;)
Ženy v pokušení (2010)
docela příjemné překvapení...
Kráska dne (1967)
Po pravdě...skvost. Dokonalá Catherine Deneuve, a dokonalé filmové podání zajímavého příběhu. rozhodně stojí za zmínku i Michel Picolli a výběr Pierra Clementi! Hlavně mi to porád rezonuje v hlavě:)