Poslední recenze (20)
Nevinné lži (2013) (seriál)
1. Pod hladinou ★★★, 13. Hra ★★★
Hop nebo trop (2004) (seriál)
Bez podle mě nehodícího se hudebního podkresu bych dal hvězdičky čtyři. Pěkný seriál s příjemnou atmosférou.
Brazil (1985)
Tak zase jednou po delší době chci napsat komentář. Píšu ho asi hlavně pro lidi, který uvažujou jestli se na film chtěj nebo nechtěj kouknout. Vzhledem k relativně vysokému hodnocení se totiž může zdát, že bude Brazil ideálním filmem třeba na páteční večer. Ve většině případů tomu tak ale nebude. Brazil je sice kultovní film, plný promyšlených detailů (záměrně se snažím nepoužít slovo geniální) a dějovými linkami, které člověku dojdou až později (nebo třeba vůbec), ale zároveň je potřeba také vzít v úvahu fakt, že převážná většina obsahu je více či méně roztěkaná a navozuje spíš atmosféru grotesky než normálního filmu. Pro člověka, který relativně špatně snáší takové ty bláznivé francouzské nebo italské filmy, u kterých kadence slov vystřílená za prvních 10 minut vysoce převyšuje celý scénář běžného českého filmu.. pro takového člověka (stejně tak jako pro mě) nebude sledování tohoto filmu příliš příjemnou nebo zábavnou záležitostí. Na jednu stranu si obsahu filmu nesmírně vážím a respektuji ho, na stranu druhou mi ale silně vadí jeho ztvárnění. ||| Hvězdičku navíc jsem chtěl dát za konec, ale vzhledem k příšernému zvukovému podkresu a úmorné délce to neudělám.