Recenze (10)
In Space with Markiplier (2022) (TV film)
Udělal to Markiplier, nemůže to bejt špatný, navíc ten nápad že vybíráte co chcete dělat, no prostě je to geniální 👍
Barbie: Ve světě her (2017)
Já sem si to jako malé pustil asi 3886864x. Vlastně ani nevím proč, lmao. Asi se mi líbilo že se to odehrává ve světě her (a nebo sem jenom divnej, btw, to je pravděpodobnější)
Pět nocí u Freddyho (2023)
Chápu že většinu lidí tenhle film nějak neoslnil, protože je dělaný pro fanoušky. Já jelikož jsem fanoušek fnafka už nějakej ten pátek tak mě ten film tak strašně zklamat nemohl. Bylo tam několik odkazů na hry nebo knížky, např. Sparky z prvního fnafka, Ella z knížek, nebo ta reference na Silver Eyes u arkádových automatů. Prostě mě jako fanouška tenhle film neurazil. Neříkám ale že neměl chyby. Nemůžu si teď na nějakou velikou chybu vzpomenout, ale vím že je jich tam spousta. Takže fnaf film je vlastně dobrý a špatný film zároveň.
Zelená míle (1999)
Výborný film s plottwistem na konci. Lore filmu je promyšlený a patří mezi mé nejoblíbenější filmy. Doporučuji pokud máte rádi temnější a záhadnou atmosféru. Komediální scény samozřejmě také nechybí ;-)
Super Thundermanovi (2013) (seriál)
Asi v pěti letech jsem to miloval, ale teď jsem se na to podíval znovu a... Ten humor není vůbec vtipný a je strašně předvídatelný. Na druhou stranu je to docela oddychvý a mojí sestře se to líbí. Jinak je to blbost:-)
Terminátor (1984)
Terminátor je jeden z mích nejoblíbenějších filmů. Je napínací a příběh je promyšlený. Jak už jsem říkal u své recenze na Titanic, zjistil jsem jednu věc ohledně režiséra tohoto filmu. Režisér James Cameron má styl, že v jeho filmech se seznámí dva lidé, kteří se spolu vyspí a hlavní muž, na konci filmu zemře. Opravdu moc DOPORUČUJI!!
Titanic (1997)
Titanic je sice na konci smutný 😔, ale zjistil jsem jednu věc. Režisér James Cameron má styl, že v jeho filmech se seznámí dva lidé, kteří se spolu vyspí a hlavní muž, na konci filmu zemře. Titanic se mi ale líbí. Je dobře udělaný a příběh je taky dobrý. DOPORUČUJI!!
Sestra v akci (1992)
Whoopi Goldberg. Moje oblíbená herečka, zase v dobrým filmu. Nevšímejte si že tento film má pouze 69%, prostě to má dobrý příběh, děj a všechno. Opravdu DOPORUČUJI!!
Hercule Poirot (1989) (seriál)
Moc rád se na to dívám. Je to moje nejoblíbenější detektivka. Navíc se v ní nevižívají v krvi. Takže tam třeba, z lidí netryská krev. Opravdu to DOPORUČUJI!!
Kozí příběh - Pověsti staré Prahy (2008)
To si děláte srandu. Tento film který je údajně pro děti, opravdu proděti není. Viděl jsem to v pěti letech a až teď jsem pochopil ty jejich přehnané vtipy. Opravdu NEDOPORUČUJI!