Recenze (191)
Pusinky (2007)
Po Pravidlech lži a Vratných lahvích je toto další český film, který se povedl. Žádná trapně cool komedie ve stylu Snowborďáků a podobných úletů, ale hodně zajímavý příběh o jedné cestě. Všechny tři hrdinky mi byli velice sympatické a zároveň mě něčím strašně štvali. Jako v životě - nic není černobílé. Jen tak dál!
Austin Powers - Goldmember (2002)
Geniální začátek s natáčením filmu:-) Poté se ovšem většina vtipnosti z předcházejících dílů někam vytratila. A navíc to opakování vtipů. Škoda. Beyoncé taky není pro mě tolik šukadelická jako Heather Graham a Elizabeth Hurley. Několikrát jsem se zasmál, ale na víc jak 3* to bohužel nestačí.
Sunshine (2007)
Už je to skoro týden, co jsem to v kině viděl, ale pořád na ten film musím myslet. Naprosto úžasné spojení vizuálního a zvukového požitku. Některé scény jsem sledoval s otevřenou pusou a hltal každý další záběr. Chvilkama jsem sice měl pocit, že mám halucinace, ale naštěstí jsem nebyl sám:-) Danny Boyle na vás vrhne smršť, kterou zastaví až rozsvícení v sále. Cillian Murphy je skvělý a kdybych byl na chlapy, tak bych se chtěl koupat v jeho modrých očích!
Frigo staví dům (1920)
Já brečel smíchy. Navíc s jakou lehkostí jsou prováděny všechny akrobatické kousky. A scéna s točícím domem je nádherná!
Playgirls II (1995)
Kravina všech kravin!!!
Robot-monstrum (1953)
Nejlepší film s bublifukem, co jsem kdy viděl. Nádherná kravina u které se budete smát celou dobu :-) To se prostě musí vidět!
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Výborné drama z jedné místnosti. Strhující atmosféra a výborné herecké výkony. Ani 50 let tomuto filmu nic neubralo na jeho kvalitách. Filmový zážitek!
Bournův mýtus (2004)
Skvěle natočený snímek, který vás nenechá ani chvilku v klidu. Skvěle vystavěný příběh se bez přestávky žene stále kupředu a před vámi se pořád něco děje. První film s agentem Bournem se mi zdál průměrný a s druhým pokračováním jsem dlouho otálel. Teď vím, že to byla chyba. Greengtass se výborně chopil příběhu a diváka drží v napětí celý film. Výborně natočené akční pasáže a skvělý hudební doprovod. A vše korunuje geniální závěrečná automobilová honička u které jsem seděl s otevřenou pusou. Karel Roden v malé, ale podstatné roličce potěšil. Už se těším na třetí pokračování!
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Obrazové a zvukové orgie!
Hollywood a Bible (1999) (TV film)
Jen mě mrzí, že tvůrci úplně opomněli filmy, které neberou náboženskou tématiku tak úplně vážně. Nepřipomenutí Života Briana je velké mínus.