Recenze (37)
Enola Holmesová 2 (2022)
Jedna hvězdička za to, co udělali s Moriartym! :-(
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Těžko budete v dnešní době hledat vymakanější akci...
Asterix a Olympijské hry (2008)
Za Schumachera!
Domácí mazlíček (2008)
U některých scén jsem opravdu málem zvracel... když to ale ve finále skončilo, je až kupodivu, že jsem z toho měl vcelku dobrý pocit. Opravdu, kde máte šanci vidět holku, která bydlí v "Playboy hauzu"... :-D
Nouzový východ (2008)
Že by Americká krása 2?! Něco takového už tu bylo, ale v podaní "titanicovského" páru to je působivé stále tolik, jako předchozí prvorozené dvojče...
Requiem za sen (2000)
Špatně jsem udělal, když jsem se k tomuto filmu odhodlal v pochmurný den dešťový... na konci jsem stále sledoval měřič času a prosil ať už ta "proklatá" stopáž doběhne! Ne jako se mi to stává často u příšerných či tuctových filmů, ale právě proto, že už jsem neměl dost psychických sil koukat na ony hrůzné následky drog na lidech... opravdu velmi působivé!!! 99%
Cesta na Měsíc 3D (2008)
Dávám 65% a to hlavně díky tomu, že ve 3D filmech moc příběhu nebývá-jen si vpomeňme na IMAXOVÉ začátky u nás...! Jednoduché vyprávění, milá animace a melancholika prvního přistání na Měsíci si to oproti jiným trojrozměrným snímkům určitě zaslouží! :-)
Paříži, miluji Tě (2006)
Brilantní mozaika Paříže! Nehodnotil bych, které příběhy byly lepší a které slabší...stejně tak je to totiž i v životě-nemůže vás pokaždé potkat silná událost, která s vámi pořádně otřese. Na takto krátkém rozmezí filmečků se přesně ukáže, kdo jak umí se scénářem a technikou pracovat...90%
Mumie: Hrob Dračího císaře (2008)
Nekonečně dlouhá smršť digitálních triků...
Nesahejme psům na párky (2006)
Snad jedině za ten originální nápad a za to, že se občas i zasmějete, dávám aspoň tu hvězdičku! Jinak je název vše říkající... :-D