Recenze (4 351)
Backtrack (2015)
Dost prvoplanove a pre mna i predvidatelne. Brodyho celkom mozem, ale akosi sa tymi svojimi "utrpnymi rolami" zlieva do jednej postavy. Mohol by uz vziat aj inu rolu. Slabota. Avsak na zabitie nudy to ujde. Nic extra.
Black Mass: Špinavá hra (2015)
Slusna kriminalka. Johny k nepoznaniu, a ze sa s nim maskeri vyhrali....hajzlik na pohladanie. Avsak, nic extra. Ocakaval som viac.
Bloodsucking Bastards (2015)
Na zaciatku celkom zabavne, skoro IT crowd. Potom uz len nizkorozpoctova ochotnicka blbost.
Bod zlomu (2015)
Slabota. Druha hviezda za slusne vykony niektorych kaskaderov a slusnu pracu s kamerou. Inak je to prakticky zostrih youtube-videi z extremnych sportov. S tym rozdielom, ze tam su to ozaj majstri svojho sportu. Kravinka. Neodporucam.
Boj o těžkou vodu (2015) (seriál)
Kvalitne a autenticky posobiace spracovanie poslania skupiny norskych vojakov a ich spolupraca s anglicanmi. Tiez zavody o zostavenie atomovej bomby a fungovanie gestapa vo fabrikach nema chybu. Perfektna zalezitost. Odporucam.
Brána temnoty (2015)
Hoci je to film skombinovany z mnozstva hororovych postav a dejov za posledne cca 2 roky, nedosahuje ani zabavnost, ci napatie, ktore by sa mohlo ocakavat. Cage-ovo neherectvo ma uz dlhsie unavuje. Slaby cajik. Skoda. Pravdou nadalej ostava, ze vydarenych ducharin je ako safranu.
Cop Car (2015)
Zaver mal velmi slusnu atmosferu. Herecke vykony tych chlapcov a absurdita niektorych tych detskych myslienok ocami nas, dospelych, tomu dava pravy naboj. Inak dej plynie pomalicky. Typicky americky "venkov". Niekomu sadne, niekto sa bude nudit polovicu filmu.
Creed (2015)
Priemerny "sportak" s cool-ovym Slyom. Okrem celkom slusnej atmosfery a budovani napatia v zaverecnom suboji sa nicim neodlisuje od 10tok inych.
Čan lang (2015)
Strasna bieda, plna cinskeho patriotizmu, slabych, zato vsak mnohych vizualnych efektov a tiez zleho strihu a chaotickych scen. Ako jedine plus som vnimal sympaticku nepristupnu Nan Yu a jednu bojovu choreografiu s Adkinsom. Cely film sa nachadza tak v kategorii C.
Dáma ve zlatém (2015)
Film fajn. Zvlast jeho dobove zabery. Reynolds mi tam moc nesedel. Na pozadi toho, ako sa vsak udalosti odohravali na sudoch v Amerike v skutocnosti, si myslim, ze na tejto "rozpravke" neukazali pani producenti vsetko v pravom svetle a dost toho zamlcali, len aby to bolo lubivejsie. Odhliadnuc od toho, v celku priemerny film s vybornou Helen Mirren.