Recenze (113)
Úkryt (2002)
Napínavé až do konce. Jodie, Kristen I Forrest hráli skvěle.
Děcka jsou v pohodě 2 (2022)
Ale jo. Dalo se. Obdoba jedničky. O moc horší ne.
Invaze (1996)
Výborný I když trochu předvídatelný. Dobře filmařsky zpracované i přes nižší rozpočet. Charlie v nezvyklé roli je dobrej.
Sladký život (2024)
Příjemné překvapení, i když s předvídatelným dějem.
Pošetilost mocných (1971)
Moje asi nejoblíbenější Funesovka.a ta němčina....krásná řeč
Wilsonova 10 (2021) (pořad)
Skvělí glosátoři současného dění.
UFO (2018)
Gillian tam dali asi jen kvůli většímu přitažení diváků. Ale jo, dalo se to.
Mlha (2007)
Solidně zpracovaný námět, ale má.i hluchá místa.
Císařův pekař - Pekařův císař (1951)
Fenomenální film s plejádou těch nejlepších herců české kinematografie i divadla.
Alibi na klíč (2017)
Po dlouhé době hodně solidní francouzská komedie. Humorných situaci dost. Pobavila.