Recenze (219)
Je to i můj život (2009)
Smutný príbeh s ešte smutnejším koncom no napriek tomu skvelý film so skvelými hereckými výkonmi. Pri filmoch neplačem aj keď sú akokoľvek dojemné alebo smutné, ale pri tejto snímke vyhrkli na konci slzy aj mne. Doporučujem pozrieť je to zo života.
Expendables: Postradatelní (2010)
Moje hodnotenie je vysoké z velkej časti kôli obsadeniu. Inak by to bol obyčajný akčný film.
Kajínek (2010)
Slábé. vôbec to nesplnilo očakávania. myslým že každý čakal film o celom živote kájinka a nie len o právnických kecoch a jednej vražde ktorú vlastne ani nespáchal. pre mňa sklamanie.
Symptom Pandorum (2009)
za posledný čas je to najzaujmavejšie sci-fi. nápad bol dobrý a dokonca aj efekty a, herecké výkony a príbeh boli skvelé. bol to film pri ktorom treba rozmýšľať. Skvelé zápletky, dej vás po čase dostával do obrazu čo sa vlastne stalo s posádkou a z planétou zem, a keď si myslíťe že viete ako to všetko bolo stane sa uplny opak a ste opäť na začiatku.
Zelená zóna (2010)
na Bourna to nemá ani zdaleka.
Predátoři (2010)
Trocha slabé také suché. Efekty sa ako tak daly ale inak obyčajná sci-fi zábava nič prevratné a myslím že už sa ani nič také o predátoroch čo by prekvapilo nedá ani natočiť.
Pravá blondýnka 3 (2009)
No vydržal som to pozerať 5minút a bolo mi na grc taková píčovina.
Bez soucitu (2010)
nechápem také malé hodnotenia nakoľko to bolo zábavné, akčné, malo to dokonca aj príbeh, pointu, sem tam som ani nevedel ako to dopadne. hlavné úlohy mali na starosti skvelý herci ktorý podali výborné výkony. V skratne bavil som sa pri tom. Skvelá zábava.
District 9 (2009)
priemerné Sci-Fi
Princ z Persie: Písky času (2010)
zaujímavé, akčné, zábavné, jednoducho dobrý film až na to že ste vedeli ako to skončí takže žiadne prekvapenie v deji. Asi aj preto pre mňa za 4.